Oscar töreni ardından...

En şık:

Marion Cotillard

Tasarım: Jean Paul Gaultier Denizkızı teması

Mücevherler: Chopard

Ayakkabı: Sergio Rossi

Tasarım taşıyan ismi adeta deniz kızı yapmış, zarif, renk seçimi ve aksesuar uyumu hoş.


En rüküş ünlü:

Anne Hathaway

Tasarım: Marchesa

Mücevher: Harry Winston

Bir yerde okuduğuma göre davetler için en detaylı hazırlanan ünlü de o. Ama sakınan göze çöp batar derler ya, yine bir şeyler olmamış. Hem tek omuz olsun, hem kırmızı olsun, hem drapeler tuttursun, kuyruğu da olsun, çiçekler de konsun. E daha ne olsun?

En kötü kıyafet taşıyan ünlü:

Eski bir model olduğu halde Cameron Diaz

Tasarım: Dior by J. Galliano

Mücevher: Bulgari

Tasarımın arkası buruşmuştu, tafta gece boyunca daha da buruştu. Sırt dekoltesi ve göğüs kızmı o kadar sıkıydı ki, çirkin bir görünüm oluşuyordu.

En şaşırtan ünlü:

Jennifer Garner

Tasarım: Oscar de la Renta

Mücevher: Van Cleef & Arpels

Bizi şaşırtan makyajı oldu, ilk görüşte tanıyamadık. Oscar amca ne yapsa yakıştırır.

En ümitsiz ünlü:

Jenifer Hudson

Tasarım: Roberto Cavalli

İnsan kendisini daha iri gösterebilmek için başka ne yapabilir ki? Cavalli ağlıyor olmalı.

En işini bilen ünlü:

Nicole Kidman

Tasarım: Balenciaga
.
Mücevher: L'Wren Scott

Şık olmanın ve göbeği gizlemenin en iyi yolu siyah uzun bir Balenciaga giyip boynunuza taktığınız pırlantalarla dikkatleri oraya çekmenizdir.

En şık çift:
.
Johnny Depp
.
Tasarım: Giorgio Armani
.
Vanessa Paradis
.
Tasarım: Chanel Haute Couture
.
Mücevher: Chanel
.
Adams Family'i andıran bir görüntü veriyor olabilirler ama bence en uyumlu giyinen çift onlardı.Siyah tuvalet ade ama bir o kadar da gösterişliyli küçük detaylarıyla.

En gösterişli ünlü:

Heidi Klum

Tasarım: John Galliano Haute Couture.

Tartışmasız bu senenin en iyi fotoğraflarını o verdi. Gösterişli, güzel, göz alıcı.

Bu Oscar törenlerinden çıkarılacak dersler:
.
Siyah her zaman risksiz renktir.
.
Kırmızıyı herkes taşıyamaz.
.
Yanınızda parlak ve hoş bir sarı tuvaletle salınan biri olsa da, saçlarınızı bir yere gitmeden en az bir kaç gün önce boyayın. Ve mümkünse o kadar koyu boyamayın. Hatta hiç boyamayın. Ne'ettin sen John Travolta?
.

8 yorum:

Flame dedi ki...

Marrion Cotillard'ın şıklığı dışında yazdıklarına katılıyorum...

Heidi klum bence de gecenin efsanesi olmuş.

Aslı Cin dedi ki...

Flame, olsun hemfikir olmadığımız konular zenginlik katar ;)

Mademoiselle dedi ki...

Giyim zevki cok sade ve ayrintilardan uzak bir varlik olarak yorumlarina yorum yazmak istedim.

Marion Cotillard'in deniz kizi elbisesi resimlere baktikca hosuma gitti. Anne Hathaway her zaman risk aliyor ama gecen seneden cok daha SIK oldugunu dusunuyorum. Kirmizi elbisesinin cicek detayini cok begenmedim ama kendisine cok yakistigini dusunuyorum. Cameron Diaz dikis hatalarinin kurbani olmus ama kiyafet tasima konusunda super oldugunu dusunuyorum:). Jennifer Garner'a gercekten farkli bir makyaj yapilmis. Jennifer Hudson harika bir elbise giymis ama kendisine hic yakismamis. Nichole Kidman'in tum goruntulerinde objektifler goguslerini gosteriyordu, gercekten guzel bir gobek gizleme yontemiymis. Ama sanki gobegi zaten miniminnacikti. Johnny Depp cok SIK, Vanessa Paradis'in kiyafeti hic ama hic tarzim degil. Makyaj ve sacini da o kiyafete yakistirmadim. Heidi Klum cok guzel, kirmizinin tonu yakismis ama elbise cok abartili olmus. Kiyafeti aklima harika bir gelinlik modeli getirdi. Son resime yorum bile yapamiyorum.

Aslı Cin dedi ki...

Madam, şimdi bir kaç moda bloguna baktım da herkes Oscar yorumlarını yazmış. Yorumlarımız çoğunlukla çok farklı. Cameron'un göğüsleri bastırıldıkça ve sırtından derisi fışkırınca benim için biti açıkçası yoksa ben de severim onun rahat ve salaş gündelik tarzını :)

Adsız dedi ki...

Heidi Klum bunların içinde en güzeli bence ki bu kadar gösterişli olmasına rağmen. Cameron'un da annesi fincanmı kapamış memişleri minik olsun diye ne o öyle :) Önden halini Red Carpetta gördüm bende beğenmedim canım.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

heidi klum bence de en güzel ismiydi oscar töreninin. Elbisesinin rengi çok güzeldi.

Asortik Krep dedi ki...

Jenifer Hudson,şimdiye kadar gördüğüm en kötü kıyafeti -artık kıyafet mi çok kötüydü yoksa taşıyan mı son dakika alıp sırtına geçirdi- ve görüntüsü olan kişiyfi Oscar tarihinde..Bu kadar sakil bir kılık ve duruş görmedim hiç.

Adsız dedi ki...

heidi klum un elbisesi çok hoştu bence.vanessa da çok şık olmuş ve ayrıcada vanessa bu törende sadeliği seçenlerden.çokda yakışmış

Toolbar