Sarah'a karşı Isla mı? Güldürmeyin beni !


Koca taşlı bir yüzük yerine kocaman bir gardrobu kim tercih eder? Evet doğru bildiniz.


Meraklıları Sex And The City' i sabırsızlıkla beklerken, neredeyse her çekimi basına sızan bu filmde bizi ne şaşırtacak diye düşünmeden edemesem de, ben de sabırsızlıkla bekleyenlerden biriyim.



Dizi ilk gösterime girdiğinde bu orta yaşlı kadınlar beni pek cezbetmemişti ama ben orta yaşa doğru son hızla ilerlerken tiryakisi olmuştum bile.



Benimle aynı boyda olan bu pek de güzel sayılmayacak kadın nasıl oluyor da giydiği her şeyi bu kadar yakıştırıyor kendisine diye düşünerek geçen yıllardan sonra, doğru cevabın "Cesaret" olduğunu anladığımda daha da bağlandım diziye.



Bu durumda gelinliğinin de klasik bir seçim olmasını bekleyemezdik değil mi?




Tabii sadece onun değil, dizinin, yada filmin tüm yıldızlarının artık ulvi bir görevi var.





Her ne kadar bazı fotoğraflarda hala" Yooo olamaz" dedirtselerde.



Bu arada filme rakip olarak gösterilen - ki bence çok talihsiz bir açıklama- bir diğer filmin çekimleri de devam ediyor.Sophie Kinsella'nın çok satan romanı "Confessions of a Shopaholic " beyazperdeye taşınıyor. Isla Fisher, Sarah Jessica Parker'a kafa tutabilir mi sizce?




Gençliği ile evet ama ya stiliyle ? Hiç sanmıyorum...


2 yorum:

Flame dedi ki...

Sex and the City 'nin vizyona gireceği 30 mayısı merakla bekliyorum bende... Fanatik bir Carrie hayranıyım :)

Güzel bir kadın değil ama stili ve kuşkusuz cesareti ile tam bir moda ikonu!

Fotolarda çok güzel, bende blogumda yer vermiştim geçenlerde

Sevgiler...

Aslı Cin dedi ki...

Flame anlaşıldı, film gelir gelmez ilk gidenlerden olacağız :)))

Toolbar