Kelebek ödül törenleri

Pekala kabul ediyorum, tabii ki dünyaca meşhur isimleri toplayan bir o kadar meşhur ödül törenleri değil bunlar.

Ama çok şey mi bekliyorum. Biraz özen, biraz saygı. Sonuçta bu da bir davet.

Gerçi Kelebek ödül törenleri bizim ünlü ve ünsüzlerimizin biraz olsun özenerek en iyi halleri ile arz-ı endam eylemeye çalıştıkları ender törenlerdendir. Bu güne kadarki davetler gösteriyor ki davetlere nasıl katılmamız gerektiği konusunda pek bir cahiliz. Ama rica ederim söyleyin

insan biraz olsun modayı takip etmez mi? Haydi etmedi diyelim biraz zevk yada stil sahibi olmaz mı? O da yoksa hiç dergi karıştırmaz, bir modacıya danışmaz yada kendisine neyin yakışıp yakışmayacağını bilmez mi? Dikişten kumaştan yada duruştan biraz olsun anlamaz mı?
.
Bir çok vasat kıyafetin fotoğraflarını eleyip içinden bunları seçtim. 3 manken, 3 kıyafet, 3 yanlış...
Son fotoğrafa baktıktan sonra ruhunuzu arındırmak için acilen 3 günlük detoks yapmanızı öneririm.
.
Burada çiftin ortak renk kullanmaları çok hoş. Siyah ve canlı renklerin birlikteliği sezona uygun. Ama kesimde olmamış dedirten bir şeyler var. Kumaş mı modele gitmemiş, kesim mi yanlış duruş mu fotoğraftan çözemedim.

Bu fotoğraf dekoltenin sınırı olmazsa işin nasıl cılkının çıkacağının iyi bir kanıtı. Dekolteyi taşımak herkesin harcı değil. O dekolte için seçilecek renk, kullanılacak aksesuarlar, saç, makyaj, duruş bile başka olmalıydı. Bakınız Cannes'da Petra !

Bu ! Bu ! Bu nedir bu! Bu bir şaka olmalı. Bu sebeple bu kıyafeti ciddiye alıp yorum dahi yapmıyorum. Yok bunu ciddi ciddi giyiyorsa birileri, teessüf ediyor ve ibret-i alem olsun diye bu fotoğrafı buraya koyuyorum.

Bu tarza bir isim koymamız gerekirse şöyle diyebiliriz sanırım: 80 li yıllardaki 6 yaşındaki kızların masal prensesleri ile pasta tutkularının sentezi .
.
Yok o bile yetersiz kaldı. Şaka gibi bir şey...

Toolbar