Fırfırlar



Evet kullanması zordur. Fazla mı iddialı tartışılır. Ama şu bir gerçek ki bu yaz fırfırların, gösterişin, iddialı olmanın zamanı.

Bir çok ünlü marka fırfırları kullandı bu yıl. İster desenlerde,ister canlı renklerde, ister sade aksesuarlarla yumuşatarak.

Sizin seçiminiz olabilir mi?

Desenlerin içindeki renkleri aksesuarlarınızda kullanın, çanta ve ayyabının aynı renklerde olmasına takılmayın.

İddialı kıyafetlere iddialı ayakkabılar seçtiyseniz, diğer kasesuarlarınızı daha sade seçin.

Ya da ayakkabı seçimlerinizle şaşırtın.

Siyah fırfırlı bir elbise gece de gündüz de giyilebilir. Önemli olan gösterişi ve ayakkabı seçimi.

6 yorum:

Bengi Gençer dedi ki...

Gri elbisenin markası nedir acaba :)) Çok şık! ;)

Aslı Cin dedi ki...

Burberry :)

Nihan dedi ki...

ben de sanirim mavi kombinasyona bir de asagidaki kirmizi peep toe stilettolara asik oldum. zaten bu yaz o kadar cok seye asik oluyorum ki ne olacak sonum bilmiyorum.

Ebru dedi ki...

selamlar,
platformlu lame ayakkabı almam gerekiyor. bu resimdekilerin markası nedir biliyor musunuz?

Aslı Cin dedi ki...

Nihan, aldıkça sonu gelmiyor ki...

Ebru,Kırmızı ayakkabılar Mc Queen, lacivertler Yves Saint Lauren,ve gümüşler Alberta Ferretti. Ama aradıklarını sanırım Hotiç'de görmüştüm.

Adsız dedi ki...

ya bızım hatun ankara gazıde moda tasarım okuyo

onların 1 hafta once bununla ılgılı odevı vardı
bıye ve fırfırla ılgılı

önceden nie gormedıysem
bu site modacılar ıcın cok faydalı
sıtede emegı gecen herkese cok tesekkur ederım.

Toolbar