Yaz hamileleri için...

Hamile olmak istediklerimizi gyemeyecek olduğumuz anlamına mı gelir?

Sizi bilmem ama ben bebeğimi beklerken kendimi çok güzelleşmiş hissediyordum. Bunda her istediğimi giyebilmemin de etkisi büyük. Eskidenmiş tulumlara tıkılıp kalmak. Şimdi hemen her yerde hamile giyim mevcut. Hatta bir çok büyük marka mutlaka "Hamile reyonu " açıyor. Esprili tşirtler de cabası. Eğer bu döneme çok para harcamak istemiyorsanız, belli başlı ürünleri alıp yine, doğumdan sonra da kullanabileceğiniz aksesuarlarla renklendirin.

Tek düşünmeniz gereken rahatlıkları...

Renkleri kullanmaktan çekinmeyin.
Jeanler her zaman kurtarıcı olacaktır. Yumuşak ve ince olanlarını tercih edin.

Terlikler ve çarpraz asabileceğiniz çantalar rahat hareket etmenizi sağlayacaktır.

Gece giyim için de topuklulardan uzak durun derim ben, ne de olsa babet yılı.

Renkliler eğlenceli ama siyah da bu dönemde kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlayabilir...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar...

Uzun zamandır takip ediyorum yazılarınızı.İlk kez yorum yazıyorum çünki bir arkadaşım çook sürpriz bir şekilde hamile ve bu kıyafetlere bayıldı.
Acaba, nerelerdendir bu parçalar?Söyleyebilir misiniz?

Sevgiler...

Gufy

Aslı Cin dedi ki...

Merhaba Gufy,

Ben de bunu hamile bir kaç arkadaşımın isteği üzerine hazırladım. Sağlıklı bir hamilelik dilerim arkadaşına da.

Buradaki kıyafetlerin çoğu Old Navy'den. Ama benzerlerini artık ülkemizde hemen her yerde bulabilir. Sloganlı tşirtler ülkemizde yurtdışındaki kadar yaygın değil ama yeni açılan hamile giyim mağazalarında bulunabiliyor. Nişantaşı ve Bakırköy'de çok fazla mağaza var bunlar için. Ayakkabılar farklı yerlerden ama ilk sayfadakiler Steve Madden. Aksesuarlar da genellikle Topshop'dan.

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederiz, biz een çok şortlu kombini bir de sondaki gece elbisesine bayılmıştık :D

Tüm gebişlere sağlıklı ve mutlu doğumlar ve bebişler dilerim ben de...

Gufy

Toolbar