Kahverengi

Bir süredir canlı renklerin ne kadar moda olduğundan bahsedip duruyorum.

Bu elbette diğer renklerin, özellikle de naturel tonların pabucu dama atıldı demek değil. Tam tersine bu klasik renkler, farklı renklerle birlikte kullanılarak hiç olmadığı kadar farklı çıkıyor karşımıza.

Etnik temalı aksesuarlar kadar, kahverengi ve bej tonları ile kombinlenen farklı renklerdeki ayakkabı ve çantalar, ahşap detaylar ve doğal malzemeler yaz için farklı bir seçim çıkarıyor karşımıza.

Bazı kadınlara kahverengi çok yakışır.

Eğer bu renkten vazgeçemiyor ve canlı renklere cesaret edemiyorsanız, en azından bu klasik rengi ufak detaylarla renklendirmeyi deneyin...

11 yorum:

Adsız dedi ki...

benim tarzim iste budur

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Oy oy oy oy Asli'cim nefis bir match, ilk elbise nereden diye sorup senin basina bela olsam:))

Aslı Cin dedi ki...

İsimsiz, senin kim olduğunu biliyor muyum??? :)))

Ecem, rica ederim, nefis değil mi. DKNY

Adsız dedi ki...

ip den alnamissin heralde.. bir ay oldumu benim moda mutfagina gelisim?

Aslı Cin dedi ki...

Ip eğil, hisler diyelim...:)

Adsız dedi ki...

evet o benim cinasli..bir zamanlar cok nefret ettigin kisi.Herneyse birbirinden hoslanmak zorunda degil insanlar.gercek su ki bloguna bakmayi seviyorum.sorun yoksa senin acindan devam lutfen

Aslı Cin dedi ki...

Benim sözlüğümde nefret yoktur, ve blogum herkese açık...

SHOPKOLIK dedi ki...

asli :) sectigin elbiseler hep aklimda kaliyor. merak ediyorum acaba kim yapmis bu elbiseyi diye. birde not olarak markalarini girebilir misin?

Aslı Cin dedi ki...

Shopkolik, fikir kombinasyonlar yapmak için ortaya çıkınca marka adı vermek istememiştim. Ama çok soruluyor bundan sonraki kombinasyonlarda yazacağım. Sadece halihazırda yüklediğim gelecek günlerde yayınlanacak çok kombinasyon var, onlar için biraz geç kalmış olacağım :)

Adsız dedi ki...

Türkiye Blogger Team ekibi olarak sizlere ait olmayan resimlerin üzerine blog adınızı yazdığınızı tespit ettik.Kaynak göstermeden bizzat çekmediğiniz resimlerin üzerine yazmış olduğunuz blog adı nedeni ile blogunuzu kapatacağız.Blogunuzdaki tüm yazıları ayıklamanız durumunda işlem yapmayacağız.7 iş günü içerisinde yazıların silinmesi gerektiğini hatırlatır bu konuya dikkat etmeniz gerektiği konusunda uyarırız.

Blogger Team

Aslı Cin dedi ki...

Sevgili atmasyon bloger team :)

Eski huylardan vazgeçmek kolay olmuyor sanırım, telefon şakaları daha eğlenceli değil miydi?

Blogumda üstünde isim olan tüm kombinasyonlar modamutfağına aittir bu sebeple bence blog yerine başka bir şeyi kapaman gerekecek :)))

Toolbar