Mc Queen'in mayoları

Mc Queen hayranlığımı bilen bilir. Özellikle Haute Couture konusunda zor bulunan bir yaratıcılığı olduğunu düşünüyorum, klasik görüntüden uzaklaşmadan kadınları farklı ve stil sahibi göstermeyi biliyor.

Erkek giyim moda haftaları son derece renkli ! geçti. Bir çok ilginç fotoğraf çıktı karşımıza. Doğrusu tüm fotoğraflar çıkmadan bahsetmek istemedim, çünkü her geçen gün bir öncekinden daha şaşırtıcıydı.

Mc Queen'in sapandex speedo mayoları da bu fotoğraflar içinde oldukça ilgi çekiciydi.

Giyer misiniz, giydirir misiniz ?

7 yorum:

Adsız dedi ki...

cok kool..iste yaraticilik bu..yapilmamisi yaratmak.

Adsız dedi ki...

jim carrey de geçenlerde, sevgilisiyle bir model giydiği mayokiniyle yakalandı objektiflere. mcqueen de olsa hayatta giydirmem sevgilime böyle birşey! borat'tan ne farkı kalıyor ki!:)

Simge

Aslı Cin dedi ki...

isimsiz, ama kim böyle bir yanık zi ister ki?

Simge, ben de bahsettiğin fotoğrafı gördüğümde aynı şeyi düşünmüştüm. O haberi ben yazsaydım, hemen uygulamaya başlayanlar var diye örnek gösterirdim :)

Adsız dedi ki...

gayler giyer sekerim!

Aslı Cin dedi ki...

Doğru tabii ya ! Yeni akımları denemeye en çok onların cesareti var aslında.

Ama hala yanık izi ihtimali var...

Adsız dedi ki...

ciplak guneslenirler heralde..sadece yuzerken giyerle mayolarini..iz miz kalmaz :P

Aslı Cin dedi ki...

O da olabilir tabii...

Toolbar