Uzun elbiseler

Eğer bir davete gidecekseniz, bir düğüne veya bir başka yerde bir yemeğe katılacaksanız, gece yada gündüz, benim önerim uzun elbiseler olacak.

Bu sezon çok fazla karşımıza çıkan uzun elbiseleri farklı aksesuarlarla hem gece hem de gündüz kullanabilirsiniz.

Benim önerim çok fazla aksesuar kullanmak yerine davete uygun bir ayakkabı ve gösterişli bir bilezik ile kıyafetinizi tamamlamanız.

İyi eğlenceler...

Siyah veya pastel tonlar gece için iyi bir seçim olacaktır.

Sarı askılı bir elbiseyi sade terliklerle gündüz davetlerinde kullanabilirsiniz.

Koral kırmızı yazın cilde verdiği renge çok yakışacaktır.
Yeşil gösterişlidir, size enerji verecektir.
Mavi tonlarını mutlaka düşünün. Özellikle sezonun mavi tonunu ve yaza çok yakışan turkuazı.
Desenlileri de görmezden gelmeyin. Bu sezon her yerdeler. Size yakışan kesimi bulduğunuz sürece desenlerden çekinecek bir şey yok.

6 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

bayılıyorum yaz kıyafetlerine :)

Adsız dedi ki...

Sen bu isi iyi biliyorsun cinasli.Bu blogu dahada gelistirsen cok takipcin olacak sekerim..Secimlerin super..

Aslı Cin dedi ki...

Esra, ben de :)

İsimsiz, teşekkür ederim.

Asude dedi ki...

Merhaba Asli
Ben bugun tanistim sitenle ve coooooook begendim =) Ama sorun su ki okadar cok kiyafet varki sormak istedigim (markalari yani)..Bu konuda nasi bi formul dusunuyosun bilmiyorum ama acilen bisiler yaparsan sevinirim gercekten =)oncelikle mavi straplez uzun elbisenin markasini sorabilirmiyim acaba..? tesekkurler..

Aslı Cin dedi ki...

Asude, beğenmene çok sevindim. Markaları özellikle yazmıyordum çünkü aslında amaç sezonun ürünlerinden kombinasyon önerileri vermekti. Ancak şimdi herkes marka soruyor :)

Bu kombinasyon yayınlanalı çok oldu, hala satışta olduğunu sanmıyorum ama elbise Missoni'nin.

Asude dedi ki...

Anladim tesekkurederim =)

Toolbar