Colette' in yeni yüzü

Dünyanın en meşhur konsept mağazası Colette, Paris'teki yerini son bir kaç aydır yenileniyordu. Bugün yenilenmiş haliyle meraklılarının karşısına çıkan mağazada her bölümün üzerinden titizlikle geçilmiş ve gerçekten de çok değişmiş.

Colette'e ilk gittiğimde, bu kadar hakkında bahsedilen yer burası mı diyerek ufak bir hayal kırıklığı yaşamıştım ama içeride gördüklerim ve hissettirdiği hava bunu hemen unutturmuştu. Şimdi tam da hayal ettiğim gibi olmuş ama eski hali ve yaşanmışlığı sanki daha mı iyiydi ?



3 yorum:

vicky dedi ki...

colette in eski hali zaten çok güzeldi neden değiştirdilerki.
ayakkabı reyonunu beğenmedim sanki adidas mağazası gibi görünüyor. ama hazine katı yani birinci kat yine aynı gözüktü gözüme.

Aslı Cin dedi ki...

Kimi katların yeri değişmiş ben çözemedim buradan doğrusu. Ayakkabı departmanında sana katılıyorum :)

Adsız dedi ki...

gittim gordum ve yeni dekorasyonunu begendim..

Toolbar