NY Moda Haftası Oscar De La Renta

Bence bu günlerde kadını kadınsı gösterirken aynı zamanda ona güçlü bir hava veren iki modacı var. Alexander McQueen ve Oscar De La Renta. Alexander McQueen in detaylardaki ustalığı ve biraz daha iddialı vurgular yapması ile yeri başka olsada MM'de, benzer çizgileri her ikisini de hayranlıkla izlememi sağlıyor. Günlük kullanımdan gece kıyafetlerine kadar yine harikulade bir kolleksiyon olmuş. Gri rengi yaz rengi olarak sevebileceğimi düşünmemiştim ama oluyormuş. Desenler de, renkler de çok hoş.

Alexander McQueen için o kadar heyecanlıyım ki, ilk önce onun adına ekledim yazıyı şaşkınlıkla, hatırlatma için Simge'ye teşekkürler.





4 yorum:

Simge Kurban dedi ki...

Aslıcım merhaba,
Ben mi yanlış hatırlıyorum, benim bildiğim Alexander McQueen Paris Moda Haftası'nda sunacak 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonunu. Nev York'ta sunması muhtemel değil. Kaldı ki Paris moda haftasına da daha epeyce var, resimlerini paylaştığın koleksiyon gerçekten de McQueen'in 2009 yaz kreasyonuna mı ait?

Aslı Cin dedi ki...

Haklısın Simge, hemen düzeltiyorum, geçen hafta oğlum hastayken dil sürçmesi yapmıştım, şimdi ondan bana bulaştı ben ateşli yatıyorum, hastayken yapılan yazı da bu kadar oluyor.Oscar De La Renta. Ama Alexander için heyecanlıyım.

Simge Kurban dedi ki...

Geçmiş olsun Aslıcım. Hasta hasta bu kadar güzel yazıyı nasıl hazırlıyosun, ellerin dert görmesin. Bazen böyle küçük aksaklıklar oluyor, o da işin cabası, hiç önemli değil :)

Aslı Cin dedi ki...

Simge, elimden geleni yapıyorum ama bugün kafamı kaldıramıyorum, daha önceden ileri tarihli hazırladığım yazılar giriyor kendi kendine. Son defileleri yazamadım, bir iki gün yatacağım herhalde, ateşim hala düşmüyor. Teşekkür ederim yorumun için...

Toolbar