Under Colors of Benetton

Tatilde Kos Adası sokaklarında dolaşirken bir mağaza gözüme çarpmisti. Adı "UNDER COLORS OF BENETTON". Dedim herhalde taklit markalardan biri daha… Merakla vitrini inceledim, yoo bildiğimiz Benetton kuruluşu...

Siesta saatleri olduğu için maalesef mağaza içinde keşfe çıkamadım..Ama vitrinden gördüğüm kadarıyla ev tekstilinden duvar boyasına, havludan gecelik, iç çamaşırına kadar her şey mevcut.
Yakında Türkiye’de de açılacağını tahmin ediyorum. Hayır, umuyorum diyelim biz şuna.

Özellikle boya malzemeleri Benetton’un koleksiyonunda yer alan tüm canlı renkleri kapsıyor. Benetton mavisi,Benetton yeşili duvarlar isterseniz boyanızı buradan temin edebilirsiniz. Bu aralar sticker modası başladı biliyorsunuz. Duvarlarına kağıt kaplamayı,çok yoğun desen içinde yaşamayı göze alamayanlar ama yinede evine hareket katmak isteyenler için çok ideal bir çözüm. Benetton’un neşeli bir sticker koleksiyonu da mevcut.




MM İstanbul- Şebnem

0 yorum:

Toolbar