Tüm sevdiklerimize...

Siz de sevgililer gününü kutlayanlardan, bir hediye almak istiyorum ama ne alacağımı bilemiyorum diyenlerdenseniz, yada sevgilim bir şey alacak ama bana ne istediğimi soruyor diyorsanız beyler bayanlar işte benim size önerilerim. Sevdiğiniz hemen herkese hitap eden seçimler. Annenize, sevdiğiniz arkadaşinıza. çocugunuza yada sevgilinize. Bir çoğu kolayca ulaşabileceğiniz markalarda makul fiyatlara. Umarım size iyi fikirler verir.

Çiçegin gücü yadsınamaz. Ya her daim solmayacak çiçeklerin?

Mudo
Cd Çalar
Mudo
Tavla
Mudo

Şarkı sözleri ile tşirtler
Mavi Jeans





Ahşap görünümlü saat
Bunlardanistiyorum.com

Mp3 ünüzle uyumlu tşirt
Bunlardanistiyorum.com
Pamuk şeker makinesi
Mudo


Vazo
Mudo

Ev ayakkabıları
Bunlardanistiyorum.com



Kazak
Mudo

Gecelik
Ten

Ayakkabı
Steve Madden

Kolye uçları
Zen Pırlanta





0 yorum:

Toolbar