Hadise'ye haksızlık etmişiz, beterin beteri var...

Lütfen, lütfen birileri TRT de Eurovisionu sunan, ve bizim puanlarımızı tüm dünyaya bildiren hanımefendilere giyecek doğru düzgün bir şeyler verip, o korkunç makyajdan ve 80 lerden kalan XL demode saç modelinden kurtarsın. Cts gününe kadar vaktimiz var. Dünyaya bir kere daha rezil olmadan önce sevabına bir modacımız, ona bile gerek yok, bir modaevimiz şuna el atamaz mı? Geçen senelerdeki korkunç görünümü yada bu geceki gibi tiftik boyama kıvırcık saçlara o makyajı ve sütyen üzerine puantiyeli uzun kollu tül bluz benzerini bir kere daha görürsem şak diye bayılabilirim...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ah ben göremedim, çok merak ettim şimdi:)) yalnız Hadise'yle ilgili eleştirim her nekadar kırmızı herzaman sevilen bir renk olsa da renkli bir kostüm, ya da altın veya gümüş rengi bir kostüm daha güzel olurdu.Ya da arkadaki dansçılar başka bir renk olabilirdi, ben dün gece seyretmedim ama haberlerde gördüğüm kadarıyla Hadise sönük kalmış gibi geldi.

Aslı Cin dedi ki...

Ah keşke fotosu olsa da ibreti alem için yayınlasaydım...:)))

Adsız dedi ki...

cok haklisin..kesinlikle haklisin..cok rukustu.

Toolbar