Yaratıcı bloglar

Bugün size pazar hediyesi olarak 6 blog önereceğim. Eğer farklı tasarımlar arıyorsanız, bir başkası ile pişti olmak istemiyorsanız, ve el işine, ama layığıyla yapılan el işine ilginiz varsa bu bloglar tam size göre.
İlk konuğumuz sevgili Seden. Fashionpassionist...Yazlık elbiseleri çok renkli ve eğlenceli. O yazlık elbiseleri farklı aksesuarlarla tamamlaması daha da keyifli hale getiriyor yaptıklarını. Bunun yanısıra takılar ve farklı ayakkabılara da uygun fiyatlarla ulaşabilirsiniz.
İkinci blogumuz Mine'nin takıları. Ben çok beğendim. Gerçekten farklı, dikkat çekici ve fiyatına göre çok daha fazla değerleri olan tasarımları var. Döner dönmez kendime sipariş etmek istediğim bir tanesini gözüme kestirdim bile...
Dolaşırken rastladığım Ayshecan var sırada. Keçe ve tığ işleri ile yaptığı saç aksesuarları, kolyeler ve el işleri çok neşeli. Son çalışması olan kolyeyi çok beğendim. Yaz için kolaylıkla kullanılacak tasarımları var.
Bilun'u bilmeyen var mı? Varsa çok şey kaybetmişsiniz demektir.Eğlenceli kombinasyonlarla hazırladıklarına göz atmalısınız.
Sırada Leyya var. Çantalarına bayılacaksınız. Şu Japon kızların süslediği çantaya bayıldım.
Ve son olarak Lacheen var. Aradığınız bu dükkanda olabilir. Son ipekli elbise gerçekten güzel...
Umarım hoşunuza gider...

5 yorum:

Pr Bülteni dedi ki...

Çok teşekkürler, yaratıcılık adı altında ismimi görmek beni çok mutlu etti :)
Sevgiler..

Bilun ŞEN dedi ki...

Üstteki yorum benim ama başka bir pc'den yazdığımdan olsa gerek, isim farklı görünüyor :)
Tekrar teşekkürler, sevgiler..

Aslı Cin dedi ki...

:) Rica ederim, severek takip ediyorum...

Laçin Tenel dedi ki...

burada kendimi görmek çok mutlu etti beni :)
teşekkürler.

Aslı Cin dedi ki...

Rica ederiz, yaratıcılığa devam...

Toolbar