Modayı uygun fiyata takip etmeye varım, çünkü...

Vero Moda'nın ince trikoları
Moda baş döndürücüdür. Özellikle de günümüzde öylesine bir dönüşüm içinde ki benim gibi işin mutfağında çalışanlar için bile bir yarışa dönüşmüş durumda. Bu yarış. gelecek sezonları takip eden ve henüz vitrinlere çıkmadan kafamızda yenilikleri eskiten biz tekstil, tasarım çalışanları için bile zorlaşmaya başladı. Ancak her ne kadar zor olsa da işimi seviyorum. bunun en önemli sebeplerinden biri de ürettiğimiz şeyleri severek kullanıyor oluşum. Alışveriş yaparken beni en çok zorlayan şeyi maliyetini tahmin edebildiğim şeyleri fahiş fiyatlara almak zorunda kalmak oluyor. Özel bir tasarım olursa lafım meclisten dışarı, moda kurbanı olmaktan korktuğum için her trendi uygulamadığım ve klasik seçimlerimi indirim dönemlerinde değerlendirdiğim için zorlanmıyorum ama ya sezona dair istediğimiz şeyler? Neyse ki bunları hem istediğimiz kalitede hem de istediğimiz fiyatta bulabilmek mümkün artık. Ülkemizde ardı ardına açılan Avrupa'nın zincir mağazaları bizlere bunu sunuyor. Gelecek günlerde bu markalardan kadın ve erkek giyimde söz sahibi bir kaçının moda blogları ile yapacağı oluşumda yer alarak modayı uygun fiyata takip etmeniz de bizim de katkımız olmasını istiyoruz.

En kısa zamanda yeni haberlerle birlikte olmak üzere.
Bizi izlemeye devam edin. ;)

Vero Moda

Jack Jones


1 yorum:

simla dedi ki...

süper:) ben de varım

Toolbar