Papatya şapka

Gelecek yaz sezonu için heyecan verici pek bir şey yok diyebiliriz ama bu kadar da karamsar olmamak adına NY moda haftasından başlayarak dikkatimi çeken detayları buraya aktarmaya devam ediyorum. Henüz Londra moda haftasına dair fikirlerimi buraya yazamadım ama en kayda değer defilenin benim için Erdem Moralıoğlu'nun ki olduğunu söylemeliyim. Her ne kadar moda dünyasında NY söz sahibi olsa da, Londra genç modacılar ve moda da geleceğe isim yazdıran isimlerin yuvası olsa da benim için Milano ve Paris moda haftaları başladığında sabırsızlıkla ekranın başına kilitlendiğim günler başlıyor. Dakika bir. Moschino'da herşeyden biraz var. Biraz CHEAP biraz CHIC . Ama mutlaka görülmeye değer. Bu mini mouse esinlenmelerini daha kaç modacı yorumlayacak bilmiyorum ama Papatya şapkaya bayıldım.

Moschino detayları ile ilerleyen günlerde...

0 yorum:

Toolbar