Favori'den Temel Takı Tasarımı

Favori, temel takı tasarımı konusunda değerli hocaların katılımı ile 5 ay sürecek bir eğitim veriyor. İlgilneneler için detaylar aşağıda...

AMAÇ

• Tasarım yaparken müşteri istek ve beklentilerinin nasıl göz önünde bulunduracağını öğretmek.
• Tasarım öncesinde esinlenme ve yaratıcılık kaynaklarını öğretmek.
• Tasarım sürecinde yaratıcılık tekniklerini nasıl kullanacaklarını öğretmek.
• Takı tasarımda görselleştirme ve çizim tekniklerini öğretmek.
• Kavramsal Tasarımı uygulamalı olarak göstermek (workshop).
• İtalya’da ve dünya’daki çağdaş tasarım yaklaşımları hakkında bilgiler vermek.
• Altın takı üretiminde kullanılan üretim tekniklerini göstermek ve üretilebilir
tasarımın nasıl yapılacağını öğretmek.
• Kullanım amaçlarına göre farklı takı tasarımları ve yöntemleri hakkında bilgiler vermek.
• Bir koleksiyon projesinin nasıl hazırlanacağını öğretmek ve aldıkları eğitimler doğrultusunda koleksiyon çalışması yaptırmak.


DERSLER

1. Tasarım Metotları ve Yaratma Teknikleri
2. Tasarım Amaçlı Tüketici İstekleri Araştırma Teknikleri
3. Görselleştirme ve Çizim Teknikleri
4. Karşılaştırmalı Çağdaş Takı Tasarımı
5. Kullanım Alanlarına Göre Takı Tasarımı
6. Tasarımın Kaynakları
7. Takı Tasarım Yaklaşımları
8. Kavramsal Tasarım Süreci
9. Üretim Teknik ve Proseslerine Uygun Tasarım Anlayışı
10. Uygulamalı Tasarım Çalışması – Proje Çalışması


ÖĞRETİM ELEMANLARI

1. Prof. Dr. Nigan Bayazıt, İTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü
2. Doç. Dr. Seçil Şatır, İTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü
3. Arş.Gör.Dr. Gülname Turan, İTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü
4. Yrd. Doç.Dr. Luca Orlandi
5. Dr.Ayşe Orlandi
6. İpek Özel, Bilgi Üniversitesi
7. Burcu Büyükünal
8. Neslihan Elif Tınaz
9. Favori tasarım, mühendislik ve üretim ekibi



EĞİTİM SÜRESİ

Eğitim 5 ay sürecektir.

EĞİTİMİN BAŞLAMA TARİHİ

Program 10 Kasım 2009 tarihinde başlayacaktır.

EĞİTİMİN YERİ - GÜN VE SAATLERİ

Dersler Salı ve Çarşamba günleri saat 14:00 - 19:00 saatleri arasında haftada iki gün, Favori Genel Merkezi, Favori Altın Akademisi Güneşli, İstanbul`da yapılmaktadır.

Taksim-Güneşli güzergahında öğrenciler için ücretsiz servis imkanı bulunmaktadır.

EĞİTİMİN ÜCRETİ

Temel Takı Tasarımı Sertifika Programının ücreti 1500 TL`dir.( 3 taksit )

SERTİFİKA

Sertifika programlarını başarıyla tamamlayan öğrencilere başarı belgesi verilmektedir.

EĞİTİME BAŞVURMAK İSTİYORUM

Programların ayrıntıları ve başvuru koşullarıyla ilgili bilgiler ayrıca (212) 410 26 26 numaralı telefondan alınabilir.

0 yorum:

Toolbar