Markalara bakış...

Kişi karşısındakini kendisi gibi bilir misali modellerinin çalınmasını önlemenin bir yolu olarak mı görüyorlar bunu, yoksa bu bilgi çağında hala bilişimin gücünü anlayamadıklarından mı bilinmez hala bir çok marka ve firma sezon ürünlerini internet sitelerinde yayınlamıyor. İsmi büyük ama vizyonu küçük bu markaların sitelerine girdiğiniz zaman bir önceki sezondan hiç işinize yaramayacak ve ilginizi çekmeyecek ürünleri görebiliyorsunuz ancak. Burada yeni koleksiyonlarını gördüğünüz Hotiç gibi firmalar da var tabii, ürünleri mağazaya gitmeden görerek ilgimizi çekecek modelleri not edebiliyoruz. Ama geçen yıl da bu konuda yazmıştım, hala bir arpa boyu yol kat edememişiz.

Blogların gücü adına, bu samimi reklam yolunu keşfeden reklamcılar ve firmalar, her geçen gün sayıları artarak mail kutularımızı dolduran " Sevgili blogger" başlıklı basın bültenleri gönderiyorlar. Her birinin haberini burada yayınlasam bu blog o kadar can sıkıcı ve inandırıcılıktan uzak olur ki. Tabii bu yanılgıya düşen bloglar da yok değil. Trendometre şu yazısında gayet güzel özetlemiş durumu. ( Bu arada bahsettiği Forever New indirimi için bana da mail atabilirsiniz)Bir de, adları bende saklı iki firma var ki, daha samimi bulduğum çalışmalarını yayınlamak istesem de, hediye olarak göndermek istedikleri ürünleri bir Moda Mutfağı okuruna hediye etmek istediğimi belirttiğim anda onlardan bir cvp alamadım, bu da oldukça ilginçti. Şimdiye kadar sadece bildiğiniz bir ürüne bir festival haftası düzenledik ki oldukça eğlenceli geçti. Çünkü işi organize eden firma da marka kadar profesyoneldi.

Bu ay içinde yılbaşına doğru yeni bir yarışmalı haftamız olacak. Çok severek kullandığım bir markanın ürünlerini sizin de denemenizi istiyorum. Bir sohbet esnasında ortaya bir fikir çıktı, onlar da beni kırmadı. Yani bu sefer talep bir markadan değil, bizzat bizden geliyor. Umarım siz de cevaplarken eğlenirsiniz.

Bu aralar sektörün kriz ve ucuzlayan rekabetçi fiyatlar dışında bir diğer problemi araklanmış esinlenmeler. Birbirinin benzeri ürünler can sıkıcı olmasının yanısıra Kızılay dağıtmış gibi giyinmemize sebep oluyor. Her mahallede bir Mango ve Zara mağazasının olması da tuz biber tabii. Geçenlerde bir araya geldiğim bir arkadaşım binbir zorlukla ve titizlikle hazırladıkları koleksiyonlarının katalogları çıkar çıkmaz pek bilinen X firması tarafından taklit edildiğinden bahsediyordu. Bu arada bildiğim iki firma da bir başka Casual giyim firmasını itinayla taklit etmeye devam ediyor. Komik.

Yine yeniden tekrarlayacağım. Terziler can kurtarıcınız olmalı. Özellikle belli kalıplara bağlı kalmadan prova dikişi yapanlar. Günlük giyim alışverişim kadar olmasa da özel günler için hala benim tercihim terziler. Herkesten farklı olmak için küçük butikler her zaman aklınızın bir köşesinde bulunsun.

Dip sos: Hotiç'in koleksiyonu özenli seçilmiş. İnci'de de aşağıdaki çantayı ve Birkin modelinde krokodil bir çantayı çok beğendim. Aşağıdaki model farklı şekillerde kullanilabildiği için pratik. Bu ve diğer çantada da yüzde elli indirim var.






http://www.modamutfagi.com

0 yorum:

Toolbar