Superfly

Bu kış üzerimden çıkarmadığım markalardan biri "Superfly". Avrupa'dan sonra Japonya'da da satışa çıkan marka, Türkiye'de de daha çok noktada satışa sunulmaya başlandı. Türkiye'de işin başında olan isimlerden biri arkadaşım Demet Tatari. Yeni düzenlenen showroomlarını ziyaret edip, gelecek yaz ve kış için tiyolarını aldım, çıkan koleksiyonu daha da çok sevdim. Sokak giyimi konusunda iddialı olan markayı gençler ve benim gibi !!! kendisini genç hissedenler giyiyor. Yazları rahat kesimli farklı tşirtlerini, kışları ise içi kürklü sweat montlarını kullanmayı seviyorum. Özellikle bu kış formam oldular.


Onları bu aralar artan ilgi kadar sponsor olmadıkları halde bir çok dizide oyuncuların üzerinde ürünlerini görmeye başlamaları da sevindirmiş. Ona "Benim için, son nokta Japonlar oldu" dedim, onlar bu markayı arıyorsa ve alıyorsa, bu iş tamamdır.

Kendisiyle Moda Mutfağında özel bir hafta hazırlayarak, şanslı blog okurlarına ürünlerinden hediye edip, sizin de bu sevdiğim markayı deneyebilmeniz için görüşüyorum, umarım onun artan işleri, benim taşınma telaşım arasında bir zaman bulacağız...






0 yorum:

Toolbar