Golden Globe'dan akılda kalanlar

Photobucket

Diane Kruger ilk sırada geliyor. Nice hatırı sayılır isimler kırmızı halıdan geçti ama her zaman farklı oluşu ile akılda kalan Penelope bile bana kalırsa gerek renk gerek model seçimi ile sınıfta kaldı. Oysa Diane oldukça hoş bir rengi iddialı bir modelde taşımayı başardı.

Ashley Olsen'de şaşırtıcı bir şekilde göze hoş görünüyordu bu ödül gecesinde. Nihayet kendisine yakışan bir renk ve modelle karşımızda.


Halle'in kombinezonu da oldukça hoş, ama evde...

Carey Mulligan'ın taşıdığı Nina Ricci, o ince taçla, saç modeli ile ve narin vücuduyla şahane taşınıyor. Çok sevdim.

Ve Nicole. Tenine yakışmayacak renkler bile olsa, bu ne, o kadar fiyonk fazla değil mi diye soracağım bir modeli bile her zaman harika taşıyor. Başkası olsa korkunç görünebilirdi.

Ama gecenin asıl şampanyası burada. Drew'in Versace'si...

Sandra'nın Bottega Veneta'sının rengi tek kelime ile şahane. Ben buradayım diyor...

Ve nefis Marchesa tasarımı ile Kate Hudson. Hoş bir gelinlik de olabilirmiş hani...


Aslı...

2 yorum:

Mademoiselle dedi ki...

Ben en cok Jennifer A., Sandra B., Drew B. ve Ashley O. elbiselerini begendim. En favori Jennifer Aniston'du. Cok sade, klasik bir model ama inanilmaz cekici durmus bana gore. Halle B. ve Nicole K. elbiseleri felaket kotu secimler gibi geldi.Carey Mulligan'nin elbisesi de enfes gorunuyor aslinda ama her an uzerinden dusecekmis gibi duruyor bana gore. Sevgiler.

Aslı Cin dedi ki...

Mademoiselle, seni burada görmek ne güzel. Harika tespitler, bu konuda herkesin farklı fikri oluyor, bu sebeple hit - miss yerine akılda kalanlarımı ekliyorum, ama senin yorumuna katılıyorum :)

Toolbar