Saç Bandlarından Sıkıldım Diyenlere...

.

Etrafımızda 12-45 yaş arası Blair Waldrof karakteri çoğaldı.

Yakışan yakışmayan herkes yolunmuş bir kuşun tüyünü, kanadını, çiçeğin tomurcuğunu ha bir de fiyongunu takınca kafasına, birbirine benzeyen yüzlercesini sokaklarda görebilirsiniz.

Ben kendime ait bir şeyler yapmak istiyorum..Farklı görünmek istiyorum, tek bir kalıptan çıkmak istemiyorum diyorsanız eğer....

Size vereceğim tek adres;

Evinize en yakın Tesisatçı Mustafa yada Ahmet, Mehmet Amcanın dükkanı.

Bakır teller ve borulardan sizin için eğip-büküp bu modelleri yapabilirler.

Lütfen bu dediğimi ciddiye almayın, uygulamayın....Her ne kadar Catwalk'larda büyük beğeni alsalar da....Kimse sokaklarda Ferforje Mumluk ve Boru Tipi Bomba modeli ile dolaşmak istemez.

Siz siz olun her gördüğünüzü almayın...

Şebnem...

0 yorum:

Toolbar