IFW' den bildiriyoruz/ Bahar Korçan ''Dahil Olma Projesi''


Bu gecenin son defilesi 2010 Kış koleksiyonu ile Bahar Korçan'ın dı.Defileyi izledim, izledikten sonra orada, yolda, evde düşündüm. Sevdim mi, sevmedim mi?..diye.

Sonra karar verdim. Bahar Korçan yaşadığımız yüzyıla ait değil !!!

Bugün seyrettiğimiz kreasyonlar çoğu kişi tarafından eleştirilecektir.Belki 5 sene sonra bir detay gördüğümüzde ''hmmmm evet, Kadın daha önce yapmıştı'' diyeceğiz.

Zaten kendisi de şöyle özetlemiş;

'' Önce merceklerini takıp hayata yakından bakacaksın, sonra kurduğun tüm kalelerin kumdan olduğunu ve bir avuç su ile yıkılabileceğini kavrayacaksın, gözlerini açıp başka dünyaları, varlıkları, anları keşfedecek ve dahil olmayı öğreneceksin. ''

Koleksiyon detaylarına gelirsek;

İpek kumaşlar üzerine parça baskı desenler, etek uçlarında varak efektler, keçe görünümlü kaşmirler, örmeler ve 3. gözü temsil eden mercekler.

Defilede seyircilere Korçan'ın yazdığı şiirlerden oluşan ilk kitabı hediye edildi.

Çoğu insan ajanda diye aldı, evirdiler-çevirdiler ve geri verdiler.

Yazık...

0 yorum:

Toolbar