İlginç bir etkinlik

Şu blogdaki arkadaşımız oldukça ilginç ve eğlenceli bir etkinlik ile dikkatimizi çekiyor. Moda Mutfağında her zaman altını çizdiğimiz gibi, klasik bir parçayı ne kadar renklendirebilirsiniz sorusuna cevap arayarak... O da en kolay şekilde kombinleyebileceğimiz.....

klasik siyah mini elbisesini farklı çorap ve aksesuarlarla çeşitlendirerek dediğine göre 3 ay - bazen de 180 gün diyor ki bu 6 ay eder- ve bize bu kombinasyonları fotoğraflayarak sunacak. Kendisine MM olarak başarılar diliyoruz.

Dip not: Blogger dostu Penti bu arkadaşımıza sponsor olmalı, umarım haberdar olurlar.

Dip sos: Ama laf aramızda bunu bizim ekipten Şebnem yapsaydı en az 2 yıl sürdürebilirdi demeden de geçemiyorum. Anlaşılan o ki, harika anlaşırlar...

5 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Geçen gün koleksiyonum için aldığım çoraplarla süre 2,5 yıla çıktı Aslıcığım..
Popoma yakı yapıştırıp karda o kısa çoraplarımı giymek istiyorum...IFW gider iken...Aldıda bir soğuuuuuuk dememek için.

Nihan dedi ki...

Tabii fena halde The Uniform Project'i anımsatan bir etkinlik olduğunun da altını çizmek lazım. Ama tabii burada ön plana çıkan tek bir aksesuar var, Uniform Project'te öyle birşey yok.

Aslı Cin dedi ki...

Şebnem , alemsin. :)

Nihan, evet haklısın, ama Türkiye'de biliyorsun pek fazla bu işlere girişilmez, bu sebeple hoşuma gitti, arkasındayım, umarım dediği gibi 3 ay yada 6 ay , her ne kadar ise sürdürebilir :)

Nihan dedi ki...

Kesinlikle, benim de çok hoşuma gitti. Bu blogu da aldım takip listeme aldım bile... Benim de aklımda bir süredir buna benzer (yine daha önce yurtdışında denenmiş) başka birşey var. Gözümü karartıp girişeceğim sanırım...

Aslı Cin dedi ki...

Oooo süper. Bizimle paylaş, destek olmaya hazırız ilginç fikirlere :)

Toolbar