Independent Fashion Bloggers konferansı

Photobucket


Independent Fashion Bloggers , NY moda haftası içerisinde ayın 15 inde Moda blogları için bir konferans düzenliyor. Moda bloglarının son bir yıldır bilinir olduğu ve son altı aydır daha fazla dikkate alındığı ülkemizde, herşeyi çok kolay tükettiğimiz gibi bu kavramı da kimilerinin çiğnemeye başladığı şu günlerde, moda bloglarını hafife alanlar varsa, dünyada işin nerelere geldiğini gösterebilmesi açısından çok iyi bir çalışma olduğunu düşünüyorum. Sorunların konuşulacağı ve nasıl üstesinden gelinebileceğinin cevaplarını arayacakları organizasyon için darısı başımıza demeli. Benim dileğim, bireysel, birbirini taklit etmeyen, samimi, sadece stil ile değil modayı her yönü ile ele alan blogların bir araya gelmesi için bizim korsan buluşmamız bir başlangıç olsun.

5 yorum:

iconjane dedi ki...

Ben de davet edildim buna o tarihde orda olsam kesin gidecektim.. Belki bir sonrakine : ))

Aslı Cin dedi ki...

:) Evet üye olan tüm moda blogları davetli aslında. Belki bir dahaki sefere gidebiliriz. Bizden bu sezon giden birileri var mı acaba? Neler olup bittiğini bizlerden birinden duymak isterdim.

Trendtastic NY dedi ki...

Ben eyluldekine gitmistim, super bir sey yoktu.

Aslı Cin dedi ki...

Yaaaa? İlginç olabileceğini düşünmüştüm, izlenimlerini yazdığın bir yazı varsa okumak isterim doğrusu.

Trendtastic NY dedi ki...

O aralar cok mesguldum yazamadim.

Toolbar