Muji'nin oyuncakları

Sade , basit , işlevsel ve kaliteli. İsminin anlamı denildiğine göre "markasız" demek. Her yerinde bas bas bağıran marka veya isimler yok.Bizim gibi reklam panosu gibi dolaşan -, Bknz: Abercrombie tşirtler- bir halk için bu fikir ne kadar ters düşse de, ürünlerini gördüğünde kimse kayıtsız kalamıyor. Türkiye'de henüz satılmıyorken dışarıya gidildiğinde gözden geçirilmesi gereken ürünlerin başında geliyordu benim için. Özellikle mobilya ve kırtasiye bölümlerine bayılırdım. Ama şimdi oyuncak bölümü ile favorilerimizden. Oğlumun dünyaya ilgisi arttıkça, bu ve bunun benzeri ürünler de bulunmaz Hint kumaşı gibi yerlerini alıyor. Benim seçimlerim bunlar ama diğer seçeneklere siz de şuradan ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

Derya dedi ki...

Muji'yle geçe sene şans eseri girdiğim bir ara sokakta tanıştım(: Girdiğim an bayıldım.Ürünler sade ve kaliteli.Markasız olması da sanki daha bana yakınmış gibi hissettiriyor.Bana özel bir tasarım gibi hissetiriyor.Sevgilim de hayranı,hazır sevgılıler gunü yaklaşmısken bir ugramak lazım(:

Toolbar