Eşarpların altın yılı

Son yıllarda defilelerde daha fazla aksesuar kullanan modacılar,şapka,eldiven ve eşarplara altın çağlarını yaşatıyorlar. Özellikle Mad Men çılgınlığı ardından 60 ların aksesuarlarına ilgi artınca eşarp kullanımının artması da kaçınılmaz oldu. Küçük veya çok büyük eşarplarla her kombini zenginleştirmek mümkün. Trendsetter büyük eşarpları yukarıdaki gibi kullanmamızı öneriyor.  Bu şekilde ben de bir çok basit tşirt - jean birlikteliğini kolaylıkla renklendirebiliyorum. Aker eşarp da benim gibi eşarp kullanmayı sevenler için yabancı olmayan bir isim. Yeni koleksiyonlarını görücüye çıkaran marka, yaza çok canlı renklerle ve çok farklı desenlerle giriyor. Cacharel grubu ile beğendiğim koleksiyonda ayrıca daha genç kesime hitap eden ayrı bir grup olacakmış. Bir de Osmanlı desenleri ile hazırlanan Sultan serisi ile iddialı olacağa benziyor. Beni şaşırtan, firmanın hazır giyime de el attığını öğrenmek oldu. Meraklıları internet sitelerinden online satışa da ulaşabilir...

2 yorum:

Kürksever dedi ki...

Flickr'da bir sanal Eşarp Modası dergisi var, ilginizi çekecektir:
http://www.flickr.com/photos/scarfmag/4457975046/

Aslı Cin dedi ki...

Teşekkürler, hemen bakıyorum :)

Toolbar