Kenzo'nun desenleri... 2010 Sonbahar Kış Koleksiyonu


Kumaş tasarımcısı Aslı bu koleksiyona bayılırken, bir müşteri olarak Aslı, koleksiyonu hoş bulsa da, bu parçaları veya benzerlerini alıp giymeyeceğini biliyor. Sevdim çünkü İngiliz gülleri çok farklı kış renkleri ile hayat bulmuş. Sevdim çünkü bu desen zenginliği işimi kolaylaştırır. Sevdim çünkü farklı. Ama öte yandan sevmedim çünkü günlük seçimlerimde kullanmak için çok karışık. Sevmedim çünkü bu renkleri düz renklerde kullanmaya alışkınım. Sevmedim çünkü kışın giymeyi düşündüğüm şeyler bunlar değil. Anlayacağınız iki arada bir deredeyim. Uzun eteklere alışamamışken bu desenli uzun etekler kafamı karıştırıyor. Ancak kışlık diz üstü elbiselerde veya çok sevdiğim tight ların üzerine tunik olarak gösterişsiz sahte kürk yeleklerle kullanabileceğimi düşünüyorum. Patchwork uzun elbiseler mi? Hiç sanmıyorum ! 

0 yorum:

Toolbar