Payetler, Pullar ve Taşlar... Nelere dikkat etmeli?

Payetler şaşırtmaya devam ediyor. Tahmin ettiğimden daha uzun zamandır vitrinlerde yer alan pullu payetli tasarımlar, 80'li yılların hortladığı geçmiş senelerden günümüze popülaritesini kaybetmiyor. O kadar aşina olduk ki, "Ben giymem" diyenler bile bakmadan geçemiyor. Buna ben de dahilim, geçtiğimiz günlerde payetli bir tight'ı evet yanlış duymadınız, tight'ı incelerken buldum kendimi. Onu almadım ama itiraf etmeliyim giyeceğimden pek de emin olmadığım payetli bir tshirt'ü aldım. Işıl ışıl olmak istediğim bir gün giymek üzere dolabımda bekliyor. Eğer siz, ben her zaman taşıyabilirim payeti ve pulu diyorsanız, size önerim bu iddialı seçimleri benzer renklerde aksesuarlarla tamamlamanız. Böylece çanta ve aksesuarlarda bile zincir, yılan deseni veya işleme gibi dikkat çekici detaylar varsa, göz yormanızı engeller. Aşağıda birbirinden iddialı parçaları bir araya getirdim, dikkat ettiğim nokta renklerin uyumuydu...
 

0 yorum:

Toolbar