Söyleşi - Avi Behar


Avi Behar'ı keşfimizin neden bu kadar geç olduğunu bilmiyorum. Sonradan farkediyorum ki aynı okula gitmişiz zamanında. Ama fotoğraflarına başka bir yerde rastlıyor insan yıllar sonra...Uzun yıllar tekstil sektöründe çalıştıktan sonra o da kalbinin sesini dinleyip aradığı işi buluyor. Özellikle portre çalışmayı seven fotoğrafçıyı biz ise mekanları kullanışını sevdiğimiz için masal kareleri yaratan moda çekimlerinde görmek istiyoruz.Onu siz de merak ediyorsanız aağıda onunla kısa bir söyleşiyi okuyabilirsiniz.



Fotoğrafçılıkla nasıl tanıştınız?

Özel bir Fotoğraf kulübünün düzenlediği fotoğraf karma sergisini gezerken.Beni fotoğrafa teşvik eden kişi ise eşim.


Fotoğraflarınızın farkı ne? Nelere dikkat ediyorsunuz?


Öncelikle ışığı kusursuz kullanmaya dikkat ederim,ardından olmazsa olmaz olan ifade gücünü ve dengeyi oluşturup izleyiciye yansıtmaya özen gösteririm.Öncelikle ufuk çizgisi ve açı çok önemlidir bir fotoğrafta.Çalışmalarımda öncelikle kompozisyona dikkat ederim.Mutlaka anlatısı kuvvetli olmalı benim için.


En çok hangi konularda çalışıyorsunuz?


Çoğunlukla özel anlar, portre, belgesel ve doğa fotoğrafları konusunda çalışmalar yapıyorum. Moda fotoğrafları konusunda da çalışmalarım var.


Çalışmalarınızı nasıl görebiliriz?


12 ye yakın karma sergiye katıldım.Kişisel sergimi bu yıl açmayı düşünüyorum.


Konusu ne olacak?


Ayvalık’ta çalıştığım kapılar projem. Tüm eski Rum kapılarını fotoğraflamıştım.Bu aralar kişisel fotoğraf çekimlerine bir hayli uzak kaldığım için "Kapılar" adındaki bu kişisel sergiyi açmak istiyorum.


Teşekkürler, biz de merakla bekliyoruz...

0 yorum:

Toolbar