Kral ödüllerinin bu şık isimlerini hafızanıza kazımalısınız !

Kırmızı halının yabancı basına yansıyan karelerinden en şıkları seçip övgüyle bahsediyorsun da, yerel basına yansıyanları neden sövmekten beter ediyorsun sorusunu sormayın diye, Melis Alphan az bile söylemiş yahu demeyin diye,bilgisayarlarınızın ayarlarıyla oynamayın diye, size pembe bir tablo çizmeye karar verdim. O geceden iyi diyebileceğim bir yada iki kıyafet çıkacağı için, onları da buraya koyarsam kısacık bir yazı çıkacağı için ibreti aleme teşhir amacıyla bu fotoğrafları yüklemeye karar verdim. Benim nacizane tavsiyem en kısa surette bir tasarımcı ile anlaşıp, basın yayından da ahbapları araya sokup arşivdeki  bu fotoğrafları ivedilikle  kaldırtmaları olacaktır.

İlk fotoğrafımızgördüğümde "Aaaa Çakma Lady Gaga" dediğim ama sonra göz alışınca Lady Gaga'da kimmiş yahu, bizim gaga tarzı ile onu bile gagalar dedirten bu eşsiz kare. "Saçmalar giyerim, kendimden söz ettiririm" akımını moda bloglarında da pek rağbet gören "Ben yaptım oldu" stiliyle birleştirip taşıyan sanatçının bu tarzına devamı günlerimizi renklendirecektir.

Bayıldım ! Bu tarzı en son mezuniyetimde görmüştüm. O vintage görünümünü şahane taşıyan sanatçının Eminönünden alındığını tahmin ettiğim bu elbisesi, elbisenin olmazsa olmazı aynı kumaştan tafta kumaş şalı ve ona uyumlu ayakkabıları ile kırmızı halıdaki zevksizliği protesto ettiğini düşünüyorum. Tabii, mutlaka öyledir. Aksini düşünemiyorum.

Müthiş bir elbise. Etek boyu şahane, kumaşları uyumu, aksesuarların  yerleşimi, göbek dekoltesi, göbekli gösterebilen kesimi şahane !


Göğüs dekoltesine bayıldım. Bacak dekoltesine de. Ayak dekoltesine de. Başka kaldı mı?

Bu blogda ibreti alemlik pek fotoğraf bulunmaz. Yıllar önce yine böyle bir ödül töreninden bir mankenimizin fotoğrafını sunmuştuk ki bence yukarıdaki elbise de ancak o şıklıkla yarışabilir. Ne kadar uğraşsanız bu kumaşları bu modelle, bu kesimle, bu ayakkabılarla bu vücutta bir araya getiremezsiniz. Yüksek zevk sahibi olmanız gerekir.


Leopar moda. Üste bol gelen kalıplar moda. Eee o zaman leoparı üste sadece bol değil aynı zamanda uzun da gelen bir "elbisemsi!!!" üzerinde kullanalım, altına da bu ayakkabıları giyelim, ve ağzımız açık hayranlıkla bakakalalım.


Az daha o elbisenin altına şık bir stiletto giyip herşeyi mahvedecekmiş sanatçımız. Neyse ki her zevk sahibi hanım gibi altına bu alakasız kaba ve açık renkli çizmeleri giymiş de şık listemize girebilmiş.


Ve gecenin en şık isimlerinden biri. Bas bas bağırıyoruz bele açılan pencereli modeller moda diye. Eeee o zaman daha çok pencere açalım daha çok moda olsun değil mi ama? Dekolte olsun da nasıl olursa olsun !

15 yorum:

Hesionka dedi ki...

Azerbaycan Televizyası iftiharla takdim edir.

Kırmızılı abla sanırım sanırım bir düğün salonun perdelerini falan söküp giymiş. O renk, o kumaş o püsküller?

Mavili kızımız sanırım kıyafet balosuna kıyafet kiralayan bir yerden almış. Naylon naylon bişi..

Hepsi feci... Harcadıkları zamana ve paraya yazık.

Aslı Cin dedi ki...

Hasi ! O şahane şarap rengi elbiseden ben de istiyorum, yatak odası perdelerimi nasıl değerlendireceğime dair bana muhteşem bir fikir verdiler.

Ancak ben bunlara para verildiğini zannetmiyorum. Hani belki giysinler diye üstüne para verilmiş olabilir.

StyLe - TuğÇe dedi ki...

Bayıldım yazıya Aslıcım:)

Aslı Cin dedi ki...

Tuğçe,senin en şık ismini merak ettim ??? :)

Style Tricks by Ully dedi ki...

Ben en cok gobekli gosteren elbiseyi begendim, kim istemez ki gobekli gozukmeyi di mi :) Hamile kalmak isteyenler icin de super! :)

www.modaduygusu.blogspot.com dedi ki...

cidden bombasın:) bende başlığı görünce şoke oldum.Tabi yazıyı tıklayınca şaka olduğunu anladım=)hayır benim anlamadığım hadi kendileri zevksiz hiç kimse dememişmi berbat görünüyorsun diye=)
hayır bu kişiler tanınmış olmasa ve ben bu görüntüler görsem mahalle arasında bi düğün salonunda düğüne davetli konuklar sanırdım=)

Aslı Cin dedi ki...

Ully, :))) ben seçmekte hala zorlanıyorum.

Modaduygusu, kesinlikle ! Bugün eve gelirken vitrinlerdeki elbiselere baktım da inan bana en kötüleri bile bunlardan iyiydi. Hani her birini ilgi çekmek için olduklarını düşünerek anlayabilirim de hala şu bordo elbise de aklım. Nasıl nasıııl ?

www.modaduygusu.blogspot.com dedi ki...

Allah ım valla inanılır gibi değil şaka gibiler ortalarda bakır renkli saçlı biri war külkedisi masalındaki üvey ablalar gibi giyinmiş.O ayakkabı nedir valla sinir oldum:)

a little penny dedi ki...

Gazetede okuyunca içyağlarım erimişti. seninle birlikte bir kat daha eridi.
Yazık o paralara.
+
Gülşen o saç ne ya? Mezardan mı çıktın?

feroşkop dedi ki...

Bu elbiseler ancak bu kadar güzel yorumlanabilirdi:) Güldürdün beni ellerine sağlık, detay yorumlarına bayıldım:) bkz.pencere..:))

Aslı Cin dedi ki...

modaduygusu, üvey abla ayakkabıları ha ??? :)))

A little penny, sizin yorumlar da beni çok güldürdü :)

Feroşkop, teşekkürler :)

www.modaduygusu.blogspot.com dedi ki...

hayır komple giyiniş onlar gibi artı sanırım düşünce yapısı da öyle çünkü onlar da güzel olduklarını sanıyorlardı:)) Bu arada nacizane bi isteğim var ya da dileğim keşke şu yazdıklarımızı bi okusalar görseler:) Belki utanır rezil olmaktan kurtulurlar:D

Aslı Cin dedi ki...

Moda bloglarını takip ettiklerini sanmıyorum. Ama okurlarsa seve seve nacizane önerilerimi veririm.

*STYLEBOOM* dedi ki...

ayy hahah super olmus yalniz asiri dozda rukuslukten bi urperme, bi titreme geldi bana:)))

Aslı Cin dedi ki...

Boom :) yan etkileri çok bu yazının

Toolbar