Kışın 5 rengi

Evet Ağustos ayına henüz girdik. Ama kışa dair yazacaklarıma başlamak için bana kalırsanız geç bile kaldım. Zira bendeniz şu an şirkette 2011 yazının sonlarının, 2011-12 kışın ise koleksiyonu üzerine çalışmakta, hatta 2012 yazının bilgilerini toplamaktayım. Ancak şimdi önümüzde keyifli bir kış sezonu var. Ve benim de anlatacak çok şeyim...

Öncelikle kışın siyah dışında, en az siyah kadar popüler olacak diğer renklerine göz atalım...

Kraliyet mavisi. Özellikle aksesuar ve trikolarda.  Jeanlarl kombinleyecek, lacivert ceketlerle bütünleyeceğiz.

Sonra canlı kırmızı. Siyah düzleri ve siyah beyaz empirmeleri onunla tamamlayacağız. Aşağıdaki elbisenin deseninin naifliği ile harika olan kırmızı kemer gibi.



Sarı. Özellikle de bu güçlü tonuna sık rastlasak da taba daha kullanışlı olacak.



Kahve rengi. Kızıl ya da bitter. Farketmez...



Ve Mürdüm rengi. Kadifeye de çok yakışacak...

2 yorum:

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

mavi ve kırmızı çok şık

Aslı Cin dedi ki...

Evet evet tonlarına bayıldım !!!

Toolbar