Kışın altın anahtarı:Kadife

Haftalardır defileleri takip ediyor, raporluyor, inceliyor, adeta onlarla yatıp kalkıyorum. Aklımda kalan detayları öncelikle bir dahaki yaz için koleksiyonlarını hazırlamaya başlayan biz kumaşçıların gözünden yazmak istiyorum ama hem bu koleksiyon döneminde vakitsizlikten, hem de bu buz gibi havada içimden yaza dair bir şey yazmak gelmediğinden elim varmıyor. Şu aralar  büyük markalarımızdan biri için mayo ve beachwear koleksiyonu üzerine çalışıyorum, çok zevkli ama çok yorucu, çünkü teknik olarak farklı kumaşlara farklı reçeteler hazırlamak gerekiyor, ve çeşit çok. İşin ıvır zıvırını geçelim, bu kışa dair en sevdiğim kumaşlardan birinden bahsedelim.

Kadifeler.

Siyah, kırmızı ve indigo mavi ağırlıklı renklerle karşımıza çıkacak ceket ve elbiseler gösterişli ve aynı zamanda rahatlık da vaad ediyor. Deri ile birlikteliği sezonun sürprizi...

3 yorum:

Kürksever dedi ki...

Geçen Şubat ayındaki defilelerde kadifeler, özellikle kırmızı-bordo kadifeler bir sürü kolleksiyonda yer alıyordu, ama ilginç bir şekilde, moda dergilerindeki editoryallere yansımadı bu parçalar. Ama mesela şimdi Burberry başta olmak üzere sheepskin, hele bomber montları almış başını gidiyor...

Adsız dedi ki...

Kadife ve kırmızıı çook şık :)
Blogunuzu yeni keşfettimm ve çoook beğendim tam benlikkmiş burası :))) Takipteyimmm :)

Sevgiler
tesetturasktir.blogspot.com

Aslı Cin dedi ki...

Coşkun, evet ancak adapte oluyorlar :)

Beğendiğinize sevindim, teşekkürler...

Toolbar