Çorap, Çorap, Çorap....

Bayram sonrası bloga bir çorap fotoğrafı koymak istedim.
Bütün çorapları acayip seviyorum ama bunun yeri bir başka... Çorapların arka ortasında dikiş yerine bir sürü sıralı küçük kuşgözü delikler var ve bilekte 2 minik fiyonk. Bence bütün opak çoraplar bu kadar zarif bir bu kadar da neşeli olmalı.
Hepinize iyi haftalar.

Çorap: Calzedonia
Ayakkabı: BCBG

PS: 13 Kasım' da Zeynep Tunuslu Alamode'u izleyen oldu mu hiç? Seyrettiyseniz heyecanlı ben i görmüş olmanız lazım. Teşekkürler Zeynep.

3 yorum:

.Pınar K. dedi ki...

I love Calzedonia... Kendimi kaybediyorum mağazalarında..

Sebnem'den dedi ki...

Moda Sanattır,
Ben de kendimi kaybediyorum o mağazada...Kendilerinin bile bilmedikleri çorapları var bende. O kadar koleksiyoncusuyum bu markanın:)

Stilcatcher dedi ki...

Calzedona bağımlısıyım ben de.bu ara aldığım tek şey çorap zaten:)

Toolbar