LANVIN LOVE H&M

H&M geldi geliyor derken açıldı bile. Şimdi de heyecanla Lanvin koleksiyonunun satış gününü bekliyoruz. 11-11'de H&M Showroom'un da lansman yapıldı. Ürünleri yakından inceleme imkanımız oldu. Ama bu sefer deneme yapamadık. Ürünlerin fiyatı ve kumaşların nazik görünümü düşünülünce isabet olmuş bence de denemememiz. Şimdi yine beraberce incelemeye başlayalım fotoğrafları...

Klasik Lanvin modeli bu eteğe bayıldım. Bir de bunun fildişi rengi var ki... Süper.

Tek omuz fuşya elbise aynı modelin sarı tonu tam benlik.

Şifon bluz...
Eğlenceli tunik t-shirtler...
İşte bu benim olmalı dediğim bir parça!

Chanel kesim kürk ceket... Bayıldım...

Zebra baskı ince palto.

Kürk yelek... Bana kokarca kürkünü hatırlatıyor :)

Taş detaylı kırmızı stilettolar...

Neşeli ayakkabılar.Kutulara bayıldım...

Siyah stilettolara baktıkça daha çok sevmeye başladım.

Gözüm bir de bu kolyede kaldı.

Bu gözlüğü takarsam Karl Lagerfeld'e benzer miyim acaba?
Minicik gece çantaları. Ama sadece geceyle sınırlandırmak yazık olur bu minikleri.

Kutular, kutular, kutular...

Arada mola verip Twitter'a girmeden olmaz tabii.

Modatutkusu Yasemin bize erkek Lanvin ürünlerini tanıtıyor.

Dünya tatlısı Stil Catcher'ın sahibi Itır ve ben.

23 Kasım'da Forum İstanbul H&M'de çıkacak olan koleksiyonu kaçırmayın derim. Fiyatlar alıştığımız H&M fiyatlarının epey bir üzerinde. Mesela elbiseler 300 TL' den başlıyor, etek 150 TL gibi.
Ama değer mi diye soracak olursanız, bugüne kadar harcadığımız her para için değer dediysek, Lanvin H&M için de değer bence.

23 Kasım'dan itibaren keyifli alışverişler dileriz.

Fotoğraflar: Selçuk Doğruoğlu' na ve Moda Mutfağı'na aittir. Lütfen izinsiz kullanmayınız.

0 yorum:

Toolbar