Markaların teknoloji aşkı


Teknolojinin modayı nasıl etkilediğine dair bugün okuduğum bir gazete ekindeki yazıdan sonra, bunun aslında o kadar da yeni bir haber olmadığını yazmak istedim. Uzun zamandır kumaş tasarımcıları teknolojiden faydalanıyor, hatta uzun bir zamandır da nihai tüketiciye ulaşan ürünlerde farklı finish ler deneniyor. Ancak markalar bunu isimleri ile lanse etmeye başlayalı çok uzun zaman olmadı ki teknoloji- moda işbirliği ilk kez bu kadar açığa çıkıyor. Aklıma gelmişken yazmak istedim, bu aralar özellikle de markaların reklam kolarında da teknolojik gelişmeler inanılmaz şekillerde birbirleriyle yarışıyor. Sadece internet üzerinden müşteri katılımı sağlanması ile değil, her köşe başında bizi kendisine çeken vitrinlerle de bunu sağlıyorlar. Diesel ve Tissot bunlardan dikkatimi çeken ikisi. Sözün özü artık marka olmak, sadece kalitenle, çizginle, verdiğin lüx veya fiyat algısı ile değil, aynı zamanda bir o kadar önemli olan müşteriye " dokunabilmenle" sağlanabiliyor.Teknoloji geldi mertlik bozuldu  artık hiç bir şey eskisi kadar kolay değil...

0 yorum:

Toolbar