Minimal Baroque, Prada 2011 yaz

13 Aralık Pazartesi günü, Prada 2011 Yaz ve Resort koleksiyon tanıtımı yapıldı. Ayaklarım sırtıma vura vura, koşarak gittim.
Ama Prada'nın prensiplerinden dolayı fotoğraf çekmek yasaktı. Bu yüzden mağazada bulunan ürünlerin yerine defile fotoğraflarını paylaşıyorum sizlerle...

Prada 2011 Yaz'ın ilham kaynağı Joephine Baker. 1920'lerde Paris'de fırtınalar estiren, Afro - American kültürünün güzellik ve canlılık simgesi olan dansçı ve şarkıcı.

Koleksiyon'da tıpkı Josephine Baker gibi çarpıcı ve cesur.
İlk grup fotoğraflarda Resort koleksiyonu mevcut. Jean ve ipek kullanılmış koleksiyonda. Elegant bir kadın havası olan koleksiyonun en dikkat çekici parçaları ayakkabılar, benim için tabiki çoraplar ve ipek elbiselerdi.







İlk bahar yaz koleksiyonun da ise...


Minimal Baroque desenler, neon çizgi desenler, kürkler, nakış süslemeler ve tabiki neon renkli çantalar ve rafya örgü ayakkabılar dikkat çekiyordu.











Neon mavi tonunda ki deri çanta ilk göze çarpan aksesuarlardandı.Nasıl çarpmasın ki? Ben buradayım diyor... Ben buradayım demek için ideal:)

Büyük, kocaman kocaman şapkalar.
Yukarıda bahsettiğim rafya dokuma ayakkabı. Benim olur musun sen?

Extra platformlar... İstanbul sokakları için birebir. Ama benim gibi ince bilekliler dikkat etsin...Çat! diye kırmayalım ayak bileklerimizi.

Yorum yapamıyorum. Beğenen olursa, alsın güle güle giysin. Ama emeğe,tasarıma saygısızlık etmem.


Eveeeeet. Prada masalımız burada sona ermiştir. Başka masallar için bizden ayrılmayın derim.
Sevgilerimizleeeeeee!!!














































































































































































































0 yorum:

Toolbar