Ambalaj mı, Ürün mü?

Bazı ürünler vardır mesela süt, ayran, cola, bira veya şarap. Hep içtiğimiz ve tadına, firmasına güvendiğimiz markalardır, gider hep onları satın alırız. Ama bazı ürünlerin ambalajları vardır ki... İşte o, o ürünü satın aldırtır. Mesela ben bu sütleri ve süt ürünlerini bu ambalajlarda satıldığını görsem sadece paketinin güzelliği için kesin satın alırım.
 Meyve suyu sevmeyen çocuk var mı? Evet kesin vardır. Son zamanlarda bazı markalar ürünlerini sattırmak için çocuk ürünlerine sevilen çizgi film karakterlerini koyuyorlar. Bugüne kadar benim gözüme hoş gelen, aman alayım da deneyeyim dediğim bir şey olmadı. Ama bu minik penguen ambalajlı meyve suyu kutularını kesin alırdım.
 Ya bu çikolatalar...
 İçki yasağının tartışıldığı bu günlerde, bu şarap şişeleri beni baştan çıkarıyor.


Hayır. Bu bir parfüm şişesi değil. Su şişesi. 
Benim dolabımdan bile daha düzenli duran bu çay poşetlerine ne demeli?
Sexy görünümlü bu içki kutularına ne demeli? Jartiyer ve iç çamaşırı görüntüsü yaratan bu içecek kutusu eminim raflarda ilgi çeker.
Umarım bizde de bu tarz yaratıcı işler çıkar diyeceğim ama...Esas olay şöyle. Bu kadar yaratıcı tasarımcılarımız var ama bunları kabul edecek, cesaretli, gözü kara müşteriler maalesef yok.

0 yorum:

Toolbar