Beylerin renkli kışı

 Geçtiğimiz sezonda da aynı şeyi söylemiştim: Her geçen sezon erkek giyim defileleri kadın giyim defilelerindeki yaratıcılığı geçiyor. Bu sezon iş bir adım daha ileriye gitmiş. Erkekler taytlar, etekler, kürkler giyiyor, hatta rengarenk giyiniyor. Burberry'nin renkli mantoları,


DG nın renkli sweat ve kazakları, desen olarak Coca Cola ve Walt Disney birlikteliği,


  Ve Jil Sander'ın renleri karıştırdığı dış giyimin her bir parçasında kullandığı ama en çok trikolarda dikkat çeken renkliliği akılda kalıcı...

1 yorum:

Kürksever dedi ki...

Bilmiyorum, renkler beni bozar:) Türkiye üzerine bir yabancı rehber kitapta görmüştüm, giyim kuşam konusunda tavsiye verirken, "Türk erkekleri öyle renkli giyinmeyi pek sevmezler. Genelde gri-siyah-kahve gibi kasvetli tonlarda kıyafetler tercih ederler. O yüzden, Türkiye'de sokakta gezerken dikkat çekmek istemiyorsanız, o kırmızı North Face montunuzu veya fıstık yeşili polarınızı evde bırakın!" gibi bir tavsiyede bulunuyordu!

Tabii Dolce Gabbana'nın, nötr tonlardaki çakal/kurt kürkü kabanına hayır demem!

Toolbar