Moda ve stil üzerine son kitap önerileri...


Eğer siz de kütüphanenize özel itaplar koymaktan hoşlanan modaseverlerdeseniz, yukarıdaki kolajda bir araya getirdiğim kitapları bir araştırın. Özellikle Manolo Blahnik ve Masters of Fashion Illustration benim favorilerim, tam koleksiyonluk. Aşağıdaki kitaplar ise benim gibi sıfır makyaj biri için gereksiz olsa da eminim çok meraklısı olacaktır.

Beauty Rules el altında, Makeup is Art ise kütüphanede yerini almalı.

Makyaj yapamıyor olabilirim ama bu iyi bir makyajı da hayranlıkla izlerim. Özellikle de Dior'un bu sezon önerdiği renkler ve bu renkleri önerirken ortaya çıkardığı kadınlar,  muhteşem bir görüntü sunuyor bizlere. ..


5 yorum:

madammoda dedi ki...

Bilgi icin tesekkurler, cok guzel bir post olmus, hepsini de merak icindeyim, Style Me Vintage'dan baslayabilirim ;))

Kürksever dedi ki...

Tam da bugün, Manolo Blahnik kitabının Manolo Blahnik imzalı bir kopyasını blogumda hediye etmeyi düşünüyordum ben de:)

Aslı Cin dedi ki...

Madammoda, o biraz zor bulunuyor duyduğuma göre ama bulursan bana da haber ver :)

Coşkun, ne diyorsun? Benim olmalı, benim olmalııııııı !?

Kürksever dedi ki...

Aslı hanım, siz istediniz, ben de yaptım:) Manolo Blahnik imzalı kitap belki sizin olur, kimbilir?
http://kurksever.blogspot.com/2011/01/manolo-blahnikten-imzal-ayakkab-kitab.html

Aslı Cin dedi ki...

Geliyorum !!! :)

Toolbar