Calzedonia 2011 İlkbahar - Yaz

Beni tanıyan arkadaşlarım nasıl bir çorap manyağı olduğumu bilirler. Alışverişte hiç bir şey bulamazsam 4 çorap alır evime öyle giderim. Haftada en az 2 günümü Calzedonia' da geçiririm. Siparişlerimi verir, eğer kalmadıysa ve ürün başka birine ayırtıldıysa bazen gasp bile ederim. O kadar gözüm döner bu konuda.
Geçen hafta Calzedonia' ya 2011 İlkbahar - Yaz koleksiyonları gelmeye başladı. Bu sezon yine ajurlu çoraplar, diz üstü ve diz altı çoraplar, hayran olduğum süslü babet çoraplar, jartiyerler, romantik minik çiçekler ve taytlar ele alınmış.
 Diz üstü çorapların bu romantik görüntüsünü çok sevdim.
 Her sezon değişik desenlerde yapılan ajur çorap taytlar bu sene yine çok gözde.
 Çok ciddiyim almayın...Ben aldım çünkü:))
 Bu dantel çorabı da aldım tabii... Ellemeyin! Cıssssssss!
 Babetlerle giymek için harika çoraplar.. Deneyin pişman olmazsınız.
 İndigo - Beyaz uyumu...Mono çiçekler çok hoş.
Jean görünümlü taytlar.
 En çok bunu sevdim ben.
 Lacivert, minik çiçekli bu çorabı kaçırır mıyım? Asla..Dolapta yerini aldı bile.
 Bu kelebek çoraplardan da edindim hemen...2 renk alternatifi var.  Hemen bu da alındı tabii.

 Burnu açık ayakkabılarla giymek için ideal... Sade ayakkabılara hareket katar.
Sexy... Heyecanlanmayın daha gelmemişti.

0 yorum:

Toolbar