IFW 2011 / KAMERA ARKASI

Biliyorum yazıları biraz geç yayınladım. Hatta Aslı Paris' den arayıp direktif verdi. Komutu alır almaz, yorgunluğumu unutmaya çalışarak, sırt ve bel ağrılarımı hiçe sayarak hazırladım yazıları. Umarım yazıları ve görselleri beğenmişsinizdir. Şimdi biraz defile aralarında kahrımı çeken, benden çok koşuşturan Selçukçuğumun objektifine takılanlara bakalım mı?

 Kırmızılar için de Tülin Şahin.
Trenchcoat.
 Hergün farklı farklı askeri ceketler giyen Hasan Koca.
 Niyazi'nin defilesine Niyazi'nin tasarımı olan jean ile gelen Mehmet.
 Her fırsatta sigara tüttüren ve utanmadan poz veren ben.
 Kulisde sessiz bekleyiş.
 Objektiflere itinayla ayar yapılır.
 Defile başlamadan biten defilenin kritikleri yapılır, belki birazda dedikodu.
 Telefonlardan Twittler atılır, minik defterlere notlar alınır.
 Pozlar verilir.
 Konuklar bile en az moda fotoğrafçıları kadar iyi fotoğraf çeker...
 Yasemin'in aklına hep bir soru takılır.
Hepimiz defilenin başlamasını beklerken Modatutkusu Yasemin ve Ayşegül, Tuğçe ve ben.

İşte 4 gün koşuşturmayla geçti. Ama keyifliydi. Organizasyon geçen seneye göre daha iyiydi.
Bizlere yardımcı olan herkese çok teşekkür ederiz.

0 yorum:

Toolbar