Neon renkler - Nasıl giymeli, nasıl kombinlemeli?

Neon renkler bir kaç sezondur bize geliyorum dese de, 80 lerde modada pek önemli bir yere sahip olan bu tonların geleceğine inanmamıştık. Oysa şimdi en ünlü markalar bile bu tonlara kayıtsız kalmıyor. Mıu Mıu nun davetiyeleri, tasarım çantalar, ve editoryaller fikir verici olsa da benim de bu renge dair bir kaç önerim var...


Neon renkli yüksek ökçeler.  Benzer tonlarda bir kıyafet parçası seçip diğer renkkleri mümkün olduğunca doğal tonlardan seçmeli. Oranj için gri renk ve dore tonlu aksesuarlar gibi.
Christopher Kane'in neon şeffaf ceketi en eğlenceli bulduğum parçalardan biri. Bu tonu yine gri tonları ile birleştirdim. Ancak desenli bir etek seçimi birlikteliği uyumlu hale getiriyor.

Turkuaz çantanın yanına ona yakışacak bir ton mercan da seçilebilir. Ancak diğer aksesuarlar gözü yormayacak renklerden seçilmeli. İkinci bir renk kombine giriyorsa desene yer yok.

Miu Miu nun bu kemerinin girmediği editoryal kaldı mı? Ben siyahla birlikteliğini seviyorum.

Lanvin'in kalem eteği sadece neon renk modasında değil har sezon giyilebilir bir ton ve kalıpta. Siyah krem belki de hiç aklınızın ucundan geçmeyecek sarı nüanslarla...

0 yorum:

Toolbar