2012 yaz defile analizleri-1 - Renkler

Biliyorum bir süredir güncelleyemedim blogu. Ama tabii ki mazeretim var. Sezon kapanışı, müşteri koleksiyonları ve defilelerin takibi derken yine gecem gündüzüme karıştı. Ama nihayetinde her şey toparlandı. Yeni koleksiyona başlamadan aklımda kalan detayları bir fırsat bulup paylaşmak istedim...

Gelecek yaz için özetlere gelirsek...

Renkler yine çok canlı! Pudra renkler sizi yanıltmasın. Ticari olan canlı renkler vitrinlerde yerini alacak. Yukarıdaki şeker onları pudraları unutturacak.

Gelecek sezonlarda daha sık karşımıza çıkacak olan sarı Paris moda haftası dışında her yerde karşımıza çıktı. Defile özetleri bitince bu renkle ilgili daha detaylı bir dosya hazırlayacağım.
 

Limon sarısı kadar kanarya sarısı ve altın tonları da oldukça popüler olacak. Altın renginin gelişi bu kıştan belli değil miydi zaten?

Aksesuarlarda da bu rengi sıklıkla görmeye hazır olun.


Sarı rengin yerini Turunç renkleri alıyor Paris'te. Bu sıcak renkler tüm moda haftalarında yer alıyor. Paris vitrinlerinde beni benden alan kiremit ve oranj tonları kredi kartını zorluyor.

Fuşya pembe ve oranj renklerinin neon olanları da pek makbul.




Bir diğer dikkat çeken detay NY da karşımıza çıkan sıcak renklerin kombinasyonuydu.

Ve maviler. İki ton makbul. Aqua Turkuaz ve canlı gök mavi. Denizden ve denizin altından ilham alan modacılar renklerden desenlere ve hatta formlara kadar bu akımın etkisinde.



Su yeşilleri ve aksesuarlarda temiz turkuaz tonlarını da unutmamalı.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsi renk renk cıvıl cıvıl.En baştaki pembeyede ayrı bir bayıldım.:))

Toolbar