Çorap Sorunsalı

 Şu an bulunduğum yerde bu yazıyı yazmak bile zor geliyor bana. Yine Bodrum'dayız. Hava sıcaklığı akşam 17 derece. Yani kısacası çorap morap düşünecek durumda değilim. Ama buradan tatile girmeden son bir yazımı yazayım dedim.
 Beni az çok tanıdıysanız, beni gördüğünüzde aklınıza gelecek ilk şeylerden biri de çorap olacaktır. Bu konuda tam bir koleksiyonerim. Kış mevsiminde kat kat giyinmenin sıkıcılığından beni kurtaran tek şey çoraplarım. Ben öyle renkli opak çoraplardan da pek hoşlanmam. Ya dantel olacak, ya nakışlı yada mutlaka bir yerinde enteresan bir şeyleri olacak. Calzedonia benim mabedim. Ama daha farklı bir şeyler arıyorsam mutlaka Bebaroque'a başvuruyorum. Tasarım çorapları tam bir sanat eseri. Varak, nakış, aplike ne ararsanız var. Tek kötü yanı fiyatları. Fiyatlar 125 pound'dan başlıyor 270 pound'a kadar gidiyor. O sebeple sevgili Hans'ımdan gizli saklı alıyorum bu çorapları. Bir çoraba 250 pound verdiğimi duysa herhalde soluğu Kadiköy Adliyesinde alırız gibime geliyor.
Neyse ki biz kadınlar bu konuda bayağı bir laf cambazı, alavera-dalaveracı olduğumuzdan daha yakalanmadım. Eğer bir çoraba bu fiyatları vermek ve herkesden farklı görünmek istiyorsanız mutlaka Bebaroque ziyaret edin. Yalnız uyarayım bir defa başladığınızda asla bırakamıyorsunuz. Online alışveriş imkanı olan markada en geç 1 haftada kavuşuyorsunuz bu güzelim çoraplara.
 Sizi bu görsellerle başbaşa bırakırken hepinize iyi bayramlar ve iyi tatiller diliyorum.



12 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba bende tam bir çorap kolleksiyoncusuyum :) değişik çoraplara bayılırım.bu çok iyi oldu.ama sendeki çoraplarıda merak etmiyor değilim.çünkü bloğunu takip ediyorum ama göremedim malesef :(

mamba dedi ki...

mor çorap çok güzelmiş ama ben hayatta işli desenli çorap giyemem ,renkli severim ama sarı kırmızı mavi bunlardan sık sık kullanıyorum,verdiğin paralar çokmuş hakkaten kendin yapmayı denesene:D

Adsız dedi ki...

bu arada belki siz bilirsiniz? ben çizgili çoraplardan arıyorum rengarenk nasıl bulabilirim?bilen varmı?

Geo Recycling dedi ki...

Coraplar harika bayıldım

Sebnem'den dedi ki...

Sevgili Adsız,
O kadar haklısın ki!Hala doğru zamanı denk getirip çoraplarımı paylaşamadım sizlerle.Biraz tembellik... Biraz zamansızlık. Ama tatil dönüşü hazır çorapların mevsimide gelmişken şöyle güzel bir post hazırlayayım. Ama dediğim gibi gaza gelmem lazım:))

Sebnem'den dedi ki...

sarışın mamba olmaz mı?
Biliyor musun ben kendime çorap işlemeye başladım bir ara. Ama sonra kenara attım. Ahhh! bu tembellik. Ben en iyisi tekrar elime alayım bu çorap işlerini:)

Sebnem'den dedi ki...

SouthWestandMid ,
Değil mi? Harika çoraplar:))

Sebnem'den dedi ki...

Adsız,
Çizgili çorap pamuk triko olarak Calzedonıa'da vardı.Ama ben renklerini pek sevmedim.Donuk duruyordu.Ama istersen bir bak.Bebaroque'un 2012 yaz koleksiyonunda beyaz üzerine siyah enine çizgili çorapları var.Belki biliyorsun, çizgili çorap giymek çok zor...Ya bacağı kalın gösterir yada yamuk.Amannn! diyeyim giyerken çok dikkat et:)

pelininstyle dedi ki...

Bayıldım bu çoraplara www.pelininstyle.com

Adsız dedi ki...

çorap koleksyonunu bekliyoruz :((

Adsız dedi ki...

pelin senin blogdaki mavi ekosede muhteşemmiş.çoraplarını takipteyim :)

Adsız dedi ki...

lütfen biri bana yardım etsim çizgili çorap bulamıyorum :((

Toolbar