Bu kışın favorileri-1

 Neden giydiklerini bloga göndermiyorsun diye soranlar için bir süredir fırsat buldukça detayları çekiyorum. Bu sayede farkettim ki her pazartesi rejime başlayanlar misali haftaya gayet şık başlıyor, cumayı bir tek eşofmanım eksik bitiriyorum. Cts olur a şirkete gitmem gerekirse zaten en iyi arkadaşım Adidas'larım oluyor.

Şebnem arada bir giydiklerini fotoğraflayıp yazıyor, benden bu performans daha ne kadar çıkar bilmiyorum ama onu Instagram'da Sebnemden ismiyle ya da şuradan takip edebilirsiniz.

Bu kış için favorilerimi sıralayayım:

Yukarıdaki fotoğrafdaki oranj pantolon Koton'dan. Ceketi de geçen sene oradan almıştım. Kemer ve eşarp HM. Yani bu kombin son derece hesaplı. Ceketin kumaşı kıyafeti biraz olsun günlük olmaktan çıkarıyor ve eşarbın kumaşı ile uyumlu hale getiriyor. Ve tabii bu kışın favori iki rengi ile dolabımın başköşesindeler. Oranj ve lacivert !!!

Bu kaztüyü karışımlı montu Mango'dan indirime girmeden önce zor bulabilmiştim. Çok sıcak tutuyor ve renginde hafif altın ışıltılar var, kürk kapişonunu da seviyorum.


Ve bu sezon en çok aldığım parçayı sorarsanız, işte aşağıda. Bu sezon tam 7 tane jean gömlek aldım. Ve hepsini de severek giyiyorum. 80'lerde çocuk olmanın psikolojik etkileri olsa gerek...

Bu arada yukarıdaki büyük eşarp yine HM den. İri papağanlı desenleri olan bu renkli eşarba uygun bir de papağanlı kolye bulmuştum ki içinde aynı mint ,koral ve sarı tonlarının olması daha da hoşuma gitti.

Yine bu sezon çok kullandığım renklerden biri. Bej tonları. Siyahla da olur kahveyle de. Botları Limango'dan aldım, açık bej Camel Active. Çok memnunum.

 ,
Bu bir Cuma günü olmalı.  Bir başka jean gömlek, Urfa gezimden aldığım poşu ile. Neyse ki poşu demode oldu da onları doya doya takabiliyorum.


Ve tabii jean şort tulumum. Çok seviyorum ama şirkette tuvalete gitmek dert oluyor :)


Tulumum tekstilci olmanın nimetlerinden, bir arkadaşımdan hediye, malesef Türkiye'de satılmıyor. Ama benzerini bir yerde görürsem buraya yazarım...

Ve vakit bulur biraz daha foto çekebilirsem haftaya da buraya koyarım...

0 yorum:

Toolbar