Golden Globe'un Golden hanımları...

 Yine bahanem hazır ! Vakit bulamadım !

Ancak mutlaka yazmalıydım.

Golden Globe'da Meltem'in Chloe elbisesi çok eleştirilse de ben durumun o kadar da içler acısı olduğunu düşünmüyordum. Tabii benim tercihim olmazdı bu elbise, ama hele ki orada sahneye çıkıyor olsaydım, hem de manasız bir şekilde çıkıyor olsaydım, en azından kendimden daha çok bahsettirecek iyi bir Dilek Hanif tasarımı ile çıkmayı tercih ederdim.

Neyse en azından renginde doğru seçimi yakalamış değil mi?

Kırmızı halıya baktığımızda bir çok ünlü ismin krem rengi ve pastel tonlarını seçtiğini görüyoruz.

İşlemeler, danteller, zımbalar ve püsküller. Mutlaka farklı kumaş seçimleri ve detaylarla hareketlenen modeller, bu uçuk tonların güvenliğinde abartmadan iddialı bir görünüm veriyor.


Ben aşağıdaki altın rengi dantel detayına bayıldım.


Ve iddialı modellerde uçuk renklerin tüm bu zerafetine...


Tabii az da olsa dikkat çeken başka renkler de vardı...

Bu canlı renkleri, özellikle satendeki neşeli hallerini,


Ve bu zengin koyu tonları sevdim...


Şarap rengi ve lacivertin gücü tartışılmaz değil mi?

0 yorum:

Toolbar