'12-'13 Kış erkek giyim dosyası -Aksesuarlar

Şebnem İstanbul Moda Haftasını izlerken ben de Paris için bavul topluyorum. Onun da benim de yazacağımız çok şey var ama zaman yok biraz gecikmeli yazacağız artık. Ben daha Pre Fall özetlerini bitirmeden 12-13 Erkek giyim kış koleksiyonları, Couture'lar ve hatta NY moda haftası başladı ama hepsinin notları alındı, er geç yayınlanacak. Hatta zaman kaybetmeden aksesuar dosyasını elden geçirelim...

Beylerin çantaları şahane. Her birini alıp koluma takmak, elime almak, hatta hayran hayran bakmak istiyorum.

El çantaları da bir o kadar güzel, içine evrak ya da Ipad yerine bir ruj , bir telefon bir de anahtar atılabilir bile...


Kemerler ince...

Gözlükler kemik...


Eldivenler rengarenk. Deri ve süet olanları makbul. Parmaksız olanlar tercih sebebi...


Kasketler sandıktan çıkma...


Yakalarda ya bir mendil ya bir iğne...


Ve küçük ya da çok iri eşarplar boyunda ki benim  en beğendiğim aksesuar oluyor.


Hele mix match ise...


Ve bir diğer hoş sürpriz gömleklerle aynı desenlerdeki kravatlar oluyor...

0 yorum:

Toolbar