Kafama Takılanlar


Bu fotografta birbirinden renkli, guzel bu 6 hanim disinda dikkatimi ceken neler var neler...

* O canim topuklar parke taslarin nasil icine girmiyor? O nasil bir parke tastir? Bizim Sisli, Beyoglu, Kadikoy Belediyeleri hangi kafada? Etrafin temizligine girmiyorum bile!

* Kaldirim kenarinda, yolda pusu kurmus...'Ohhhhsss!Yavriiiiim!' diyen, bir ruzgar esse de o etekler havalansin diye bekleyen sapik niyetli, gozlu esnaf abiler, amcalar nerede? Birgun biz de boyle yuruyebilecek miyiz acaba? Rahat rahat giyinebilecek miyiz?

* Poz verme kaygisi olmayan, dogal kadinlar olabilecek miyiz? Yada kocasini yeni gommus kadinlar gibi simsiyah kiyafetlerden kurtulacak miyiz?

Kafamda bir suru soru, tilki...

Hadi ben isimin basina doneyim bari.

4 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Şebnemciğim bu fotoğrafı ilk gördüğümde masaüstü yapmıştım, bana çok ilham veriyor. Sex and The City nin karesinden fırlamış gibiler. Gerçeküstü...

Sebnem'den dedi ki...

olagan ustu bence de...ah!biz de boyle rahat rahat giyinip topuklari kirmadan yuruyebilsek

goncaninsepeti dedi ki...

ya evt yaa neden bizim topuklar kaldırımın arasına takılıp kalıyor ayakkabı 2 giymede rezil oluyorr

Sebnem'den dedi ki...

@goncaninsepeti,
Topuk tamir ettirmekten her seferinde 1 ayakkabi parasi veriyorum lostra salonlarina:((

Toolbar