2013 Pre summer renk dosyası

Tekstil özellikle de empirme piyasası uzun zamandan sonra yine hareketli. Şebnem buraya arada bir yazı yüklemese ve neyse ki twitter dan sesini duyurmasa adımız tembel blogger a çıkacak ama tam tersine fazla çalışmaktan yokluğum. Bir yanda hazırlanmış ama bloga eklenememiş onca yazı - bir çoğu eskimiş -  dururken her gün, bugün yazacağım diye oturuyorum bilgisayarın başına ama yorgunluktan sızıyorum. Ama artık kaçacak yerim yok, işleri de toparladığıma ve tatilime çıkabildiğime göre artık aklımdaki fikrimdekileri yazabilirim.

Öncelikle ilkbahar koleksiyonlarından dikkatimi çeken renkler başlayalım. Bu renklerin gelecek yaz sadece giyimde değil, aksesuar ve iç mimaride de yer alacağına eminim. Benim için önem sırasına göre dizdim:

1- Lime. Kesinlikle edinmelisiniz. Sarıya nazaran daha da güçlenecek.

2-Şeker pembe. Sarı ile kullanılışını çok sevdim.

3- Kırmızı. Bu aralar kırmızı halıda pantolon ceket birlikteliğinde rastlasak da ben elbiselere daha çok yakıştırıyorum ve daha ticari görüyorum.

4- Turunç renkleri. Baştan aşağı. Sarı, kırmızı ve şeker pembe ile tadından yenmez.
5- Sarı. Olabildiğince neon !
6- Saks. Farklı dokularda aynı tonları bu renkte daha sık kullanacaklar.
7- Sürpriz rengimiz haki. Geri dönüyor ! Yağ sarıları ve minimal tropik desenlerle müthiş olur.
8- Son olarak pastel tonlar. Evet sıkılmaya başladık onlardan ama trend kitaplarına ve defilelere göre devam ediyor etkisi. Dondurma renkleri 60 ların stiliyle...

0 yorum:

Toolbar