What Katie Did

 Haziran ayinin gelmesi ile sonunda gunese ve sicak havaya kavustuk. Onumuzdeki haftadan itibaren de cogumuz tatil planlarini olusturacak yada yazligina gidecek... Ve yaz sezonunun sorunsali, bikini \ mayo, ne alsam, ne giysem? 2 adim otenizde sizinle ayni bikiniyi giymis biri ile karsilasmak herhalde kabus olmali. Hadi ayni bikini giyen biri ile karsilasmayi birakin, ayyy!gobegim cikti mi?, popomda, bacaklarimda selulit var mi?, ters isik kurbani mi olacagim yine...vb. yakinmalarda bulunacagiz. Sahsen ben plajda ictigim bira ve frozen'lardan dolayi gunumun yarisini pareoma sarinarak geciririm hep. O gobek iceri hic girmez, isyan eder portler.
Bu sene ne alsam, ne alsam diye arastirirken karsima What Katie Did'e rastladim. Gecte olsa artik 20'li yaslarimda olmadigama karar verdim ve biraz daha kusurlari kapatan ama pin-up goruntusu ile modadan uzaklasmayan bu modellere bayildim. Kabul edelim cogumuz Irina Shayk goruntusune sahip degiliz.
What Katie Did' de tek parca mayolardan daha cok 2 parcali vintage gorunumlu bikinilere bayildim. Katie'de bikini \ mayo disinda inanilmaz guzel korseler ve ic camasirlari da mevcut... Hele ki en altta paylastigim korse modeli problemlerime deva sanki. Al beni, al beni! diye oradan bana sesleniyor.




0 yorum:

Toolbar